06 Mayıs 2015

KADINIM BENİM GÜZEL KARIM



KADINIM BENİM GÜZEL KARIM


Kadınım, Benim Güzel karim

Kadınım, benim güzel karım,
Taç yaptım sana cennetten Çalınmış çiçeklerden,
Gözleri iri iri açılmış on yangınım.
Tanrı'nın bana hediyesi, hiç hak etmemişken.
Benim, ekmeğim, suyum, nefes alışım Taze
Kadınım, benim güzel karim ...

Kadınım, acıyan sol yanım,
Yine yolum düşer, sana uğrarım.
Ayıramaz bizi Başka Şehirler,
Özledikçe dudaklarımızı, kısalır mesafeler.
Gulusum, onun nefesim, hayat kaynağım aldığım,
Tutuşuyor yuregimde soluksuz kalan Nehirler,
Seni öyle çok, çok, çok özlemekten.
Öleceğim seni böyle çok, böyle çok sevmekten ...

Kadınım, beyaz cennet çiçeğim,
Teni Ay kokulum, misk-ü amber saçlım,
Seni, kokusundan öpeceğim boynunun
Öleceğim, öleceğim seni bu kadar çok sevmekten ...
Yanıp kule dönüşeceğim yüzümdeki ellerinden,
Ben, işlenmemiş günah, bir melek sen,
Seni kokusundan öpeceğim boynunun.

Kadınım, vakitlerini kıskandığım beyaz Ay bahcem,
Göğsünde huzurlu uyuduğum karim.
Birgün şu dünyadan çekip gidecegim,
Saçlarını, kokulu tenini kefenime süreceğim.
Yüzümü okşayan avuçlarını ne çok özleyeceğim,
Ruhumu açık sesini ne çok özleyeceğim,
Birgün, O öptüğüm ellerin güzel parmakların gibi ziyaretinde,
Beyazlara, bembeyazlara dönüşeceğim.
Sonra sen, çiçekler koyacaksın, bir dolu, bir dolu çiçekler koyacaksın kalbimin için üstüne,
Kalbimdeki senin için üstüne,
Sonra sen, belki Bir dolu, bir dolu ellerini koyacaksın
Beni dirilten aşkını, tenini koyacaksın Üzerine
Öpmelere, sevmelere doyamadığım Yüzünü koyacaksın,
Bir adamın bedeni gömülür, kalbi gömülür de
Özlemi gömülür mü, aşkı gömülür mü beyaz Ay bahcem,
Onu Seyden kıskandığım dar vakitlerim ama Seyden,
Vaktini ona Seyi Calan, onun Seyi kendime düşman bellediğim,
Gülüşü, saçları, beyaz teni benzersiz karim.
Ellerinde, birgün toprak toprak döküleceğim.
Yazdığın aşk mektupları Yerine, fatihalarını bekleyeceğim.
Bir gün, çok çok öleceğim, çok çok öleceğim seni öyle çok sevmekten ...

Akhenaton,
Kasım 2014 2.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...