16 Mayıs 2013

SUÇMUYUDU.....BİR YÜREK OLSUN İSTEMİŞTİM



Suç muydu? Seni seviyorum demek.
Bir yürek olsun istemiştim. Beni sevecek,
Koruyacak,kıskanacak.
Bir el olsun istemiştim.
Göz yaşlarımı silecek,
Saçlarımı okşayacak.
Suç muydu?Seni seviyorum demek.
Bedeli bu kadar ağır mı? Olacak
Asın o zaman idamı mı istiyorum.
Bir beden istemiştim.
Başımı göğsüne yaslayacak.
Koca dünyayı bertaraf edecek
Sadece seni yaşamak
Sadece o anı hissetmek
Bir çift göz istemiştim.
Gözlerimin içine bakacak,
Duygular ılık ılık aksın,
Göğsümden karnıma.
Suç muydu?Seni seviyorum demek.
Eğer suçsa tamam
Dünyanın en ağır cezasını kesin bana
Taşlayın,yakın,parçalayın.
Bu bedeni
Nasıl olsa çok ağır bedeli
Kolay kolay söylenmez ki
Bu iki kelime,
Dile kolay gönüle zor gelir.
Lakin söyleyebilmekte bir erdemliktir.
Bak durdu atmıyor yüreğim.
Kırıldı artık sevgilere




Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...