16 Mayıs 2013

NE YAŞANDI Kİ ZAMANINDA...BU SEVDA YAŞANSIN..??????



 

Ne yaşandıki zamanında doğru dürüst bu sevda yaşansın? 
mevsimsizdim engin denizlerde
bir rüzgar yüzünden yırtılan sevdalarda...
yüreğini yitik bir limana demirlemiş
bir kar tanesiydim...eriyecek bir yürek aradım
çok zordu bulmak ağla***** farkına vardım...
elimi karanlıklara uzattım çoğu gece bir ışık bulurum sandım
kimse yoktu mumları yakacak ben kendi kendime kaldım
biliyorum orda bir yerde yüreğimin diğer yarısı
biliyorum ellerim yakında bulacak bir benzerini
ama o zamana kadar mevsimsizim
bu bahar havasında yağan karlar misali...
sen gel benim mevsimim ol karların arasından
açan kardelenler misali bana beşinci bir mevsim ol!
uykumdan uyandır beni sen gel ben bulamadımsa sen bul beni
bana yepyeni bir mevsim ol!

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...