16 Ocak 2013

SEVDA YAŞAMAK HERKESİN HARCI DEĞİLDİR





SEVDA YAŞAMAK HERKESİN HARCI DEĞİLDİR
Sensiz geçen yıllarıma katamadıysam seni
Günün ilk ışığla Umutlarıma serpiştirdim hayalini 
Hatırlanıştır ya her söylediğinde iki ezel ismini, 
Hiçbir zaman kayıp olarak görmedim, 
adını anarken saf ettiğim nefesimi, 
aksine kazançtın sen hayatta inadına 
tutunduğum bir dal gibi, 
nasil bilebilirsin seni sende yitirmek 
bir beni bana rağmen onca 
umudun içine gömüp gitmek 
Yakışmıyor bana bu kadar küçülmek 
Yakışıyorsa yaşadığım sandığın bu yolda 
Arkana bile bakmadan yürümek 
Hangi Iklimde yaşarım, kaç düşümden kovarım seni, 
nasil derim gözlerine silip sempatik ifadesini 
nasıl unuturum yüreğime kızıl bir ok gibi saplanan 
kimsesiz son sözlerini 
yarım kalmış bir düet belli belirsiz bir çığlıksın şimdi 
oda sıcaklığımda muhavaza edilecek kayıplarımdan birisin artık, 
Tedbiri Aşktan alınmış intihar etiket aldanışlarımda kaldırıyorum baş uçumdan 
Karanlığin ritimsiz geçtiğim bir flötün delik deşik 
Kalbiğım şuan bu yüzden geceden büyük gözleriğle 
geceyi seyreden bir çocuğun kırılması muhtemen düşüyüm 
kalbim taşımayacak kadar agırlaştığında biri gelsede çalıp ***ürse dolandım 
Işte bu yüzden sırf bu yüzden yaşlandım düşün bekleme salonunda 
Ne kadar zorlansamda direltim büyüdüm 
Çünkü aşkın kafasına dayayıp tetigi çektiğinde kilit etti hayat 
Böyle öğretilmemişti bize yaşamak, kırmak incitmek 
Ve yarım birakmak böyle öğretilmemişti bize 
Cefaysa yaşanması gerekenin adı bilirsin bu yürek 
Onu zevkle çeker 
Bu satırlarda sana ince bir sitem olsun 
KENDINE KENDI YÜREĞINE IYI BAK…. 
Herkesin Harcı Değildir Sevda…
koray arguz

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...