16 Ocak 2013

KINAMA BENİ........


KINAMA BENİ.
Hasretinden bir gün deliye dönüp gidersem bu yerden kınama beni

her gün biraz daha fazla süzülüp kaçarsam bu yerden kınama beni.

Tükenir kalırsam sensizliğimden kaybolursam 
eğer arama beni olur vazgeçersem direnişimden 
ben beni yitirirsem kınama beni.

Şu gurbet elinin bir köşesinde soranım yok zaten derdin ne diye 
anla su halimi çarem yok iste gidersem bu yerden kınama beni.

Verdiğim sözleri tuttum yeminle yıllarca savaştım kendi kendimleğine 
seni unutamadım diye kaçarsam bu yerden kınama beni.

Bir gün bende tükenirim yalnızlığımda.
Benliğim yok olur hasretin kucağında.
İşte o gün sende beni kınama...

Sevdam uğruna bendeki ben ölürse...
bir mezar kaz ama taa yüreğine;ne bir damla gözyaşı dökmede
 tek bir çiçek dikme yeter ki adımı dudakların fısıldayabilsin...

kimse bilmesin neden öldüğümü nereye gömüldüğümü...
Sevdalım;Duyabiliyorsan yüreğimdekini hak ver bana 
Hoş gör şu seven kuluna olursun sende beni kınama...

İste o gün beni dualarla göm yüreğine
ben sersefil yaşamış olsam da...
 
 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...