03 Mart 2012

BİR UMUTSUZ AŞK/TI...



Bir umutsuz aşk/tı…Gidiyormuşsun!
Hani belli değildi?
Bugün mü?
. . .
İlk tanıştığımız an canlandı gözümde
Boş bir sınıf ve acemi iki öğrenci
Herkes birbiriyle tanışma safhasında
Ve ilk merhaba…
Ben Ali ben de Selin..
Aradan geçen birkaç gün..
Ali’nin gözler Selin’i aramakta..
Yaklaşır Selin’e ama utancından sözler çıkamaz ağzından
Bakışlar ve merhabalarla..
İnce sohbetlerle… Gözlerde gizli gülümsemelerle…
Geçer böylece 2 sene…
Ali Selin’i sevmekte Selin’de Ali’ye boş değil.
Bir gün Ali tüm cesaretini toplar ve gelir kantine
Selin’i arar gözleri Selin’in bakışları Ali’ye hedefi buldurur.
Oturur Ali. Tam seslenecekken

Selin’den cılız bir ses” nişanlandım…”
Susar Ali…
Bozgun yemiştir yüreği.
İçine gömer sevgisini o günden sonra.
Geçen günler Ali’ye sevda yangınlarını
Selin’e ise yaklaşan evlilik hazırlıklarını anımsatır.
1 yıl daha geçer ömürlerinden…
Ali artık iyice içine kapanmıştır…
O kadar büyümüştür ki içindeki ateş
Dışarı salsa alevlenip kül edecek her şeyi…
Bir karar daha alır aniden…

Bu sefer cesaretlidir…
Selin’i alır çıkarlar sakin bir yere..
Döker içini bir bir.
“O gün kantinde sana seni sevdiğimi söyleyecektim” der Ali
Yangını alma sırası bu sefer Selindedir.
Gözyaşları fırtına misali içine akar..
Dışı sert bir kaya…
Ali Selin’den” bende seni seviyorum” cümlesini duymak ister gibi bekler.
Selin ise “ Artık çok geç Ali ben nişanlımı seviyorumseninle iki imkansızız biz” der ama ayrıldıktan sonra kafasında iki adam ve büyük bir kararsızlık…
Çünkü Selin’de çok sevmiştir Ali’yi…
Aradan geçen günler Selin’i kararsızlıklara götürürken
Ali’yi bir kararı vermeye zorlar.
Öyle biran gelir ki Selin her şeyi silip atmayı
Ali ile bir olup uzaklaşmayı ister.
Ama Ali cesaretsizdir duramaz kendi kendine ayakta…
Göze alamaz Selin bu yüzden nişanı atmayı…
Biranda 3.kişi yani nişanlısı gelir aklına onun ona verdiği değeri üzerine titremesini ve onu çok sevmesini hatırlar…
Daha bir yanar yüreği..
Kızar kendi kendine ben ona layık değilim diye…
Böyle kararsızlık ve yüreğinde oluşan karmaşalarla devam eder günler…
Artık Ali Selinsiz yapamamakta…
Yanındayken varlığına hasret kalmakta..
Son bir çare vardır Ali için: Gitmek…
Nereye gidiyorsun Ali’m..
Neden beni öksüz bırakıyorsun
Kavuşamasak da gözümün önünde mutluydum seninle.
Şimdi kaç vuslat sayacağım ki gelesin…
Yapma Ali gitme !
Sensiz bırakma beni!
Ya da al götür benide gittiğin yere…
Sen olmazsan neyleyim ben yüreği..
Vakit mi? Geldi mi?
Ne çabuk?
Şimdi ben evlilik arifesine
Sende gitmelere gebesin öyle mi?
Dur diyemeyecek kadar suçluyum karşında
Biliyosun…
Bir elvedayı çok görmezsen bana
Gittiğin şehre emanet kal sevdiğim.
Seni seviyorum.

Leyla//Kararsızlığın gölgesinde//
.../kimse kalmadı hiç kimse
Susmak için Sevmek için Beklemek için

Çünkü herkes gitti çünkü herkes gidecek

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...