03 Şubat 2012

MEVLANA'DAN İNCİLER

MEVLANA'DAN İNCİLER

Geceleri sözüm bu,düşüncem bugünlerdedir
Gönlümün cezbesinden gafil oldum niceedir.
Nereden gelmiştim ben ve gelişim ne diye?
Ülkemi göstermezsen bu gidişim nereye?
Niçin yarattın beni bir derin hayretteyim,,
Beni yaratmandaki gayeyi ne bileyim?
Sadece yakinim var en ulvi alemdenim,
Eşyamı toplayarak oraya gideceğim.....

Şu toprak alemine nasıl düşmüşsem öyle
İki-üç günlük kafes takmışlar bedenime...
Benimle ilgisi yok bu toprak aleminin,
Bülbülüyüm ilahi,o esrar bahçesinin
Ne mutlu o güne ki,uçacağım o dosta,
Ve kanat çırpacağım varmak için yaına....

Zira biri var,biri;söz dinler kulağımda,
Hem söz söylüyor,hem gizlenmiş ağzımda
Kimdir bu gözlerimden öyle dışarı bakan?
Söyler misin kim, beni gömlek diye giyen can?
Eğer bana yol,konak göstermiyorsan buradan,
Bir nefes dem süremem tende ey ruh-ı revan
Kavuşma meyini ver, ta ebed zindanına,
Kırayım her tarafı,sarhoşca,şamatayla.

Gidemem isteğimle gelmedim ben buraya,
Getiren götürecek,o güzel vatanıma...
Kendiliğimden şiir söylediğimi sanma
Tek kapı bile çalmam uyanık olduğumda
Es şems eğer yüzünü gösterirsen sen bana,
Bu murdar teni kırar,atarım bir tarafa....

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...