14 Ocak 2018

AHDE VEFA

İlgili resim

"""""""""AHDE VEFA"""""" 

HAYATIM BOYUNCA HER SELAM VERENI DOST OLARAK GORMEDIM VE ONLARI ARAMADIMDA BENİM ŞAHSIMA MAHSUREN ALLAH'IMDAN BAŞKA HİÇBİR ALLAH'IN KULUNA BIAT ETMEDIM ETMEMDE AMA ÇOK INSANLAR VAR NE YAPMIŞ OLDUKLARINA BAKTIM NEDE YAPACAKLARINA 
SADECE BU TÜR INSANLARIN SAMIMIYETLERINE BAKARAK ICRAATLARINIDA GÖZLEMLIYEREK SADECE HER NESNENIN PARAYLA YAPILACAĞINI ZANNEDEN ÇOK SAYIDA INSANLAR GÖRDÜĞÜM AŞIKARDIR PARAYLA YAPACAKLARINI ISPAT EDEMEZSIN PARANIN BIR GÜÇ UNSURU OLDUĞUNU BILENLERDENIM BENİM PARAYLA IŞİM OLMAZ AMA 
""AHDE VEFAYI""  ÇOK IYI BILENIM MENFAATİM IÇIN HICBIR KIMSEYI SATMADIM SATMAMDA PARANIN VARLIGIYLA ÇOK KIBIRLENENLER GÖRDÜM AMA HİÇBİRŞEY ONLARA YAR OLMADI DÜNYANIN VAR OLUŞUNUN OLMAZSA OLMAZI "SEVGIDIR SAYGIDIR" 
NE YAPARSAN YAP BU IKI KELIMEYI KENDI ŞAHSINA ŞIAR EDIN VE REVA GÖR Kİ HERZAMAN SEN KAZANASIN
Her zaman vefalı olmalıyız ki, insanlardan aynı vefayı muhabbeti bekleyelim.

VEFA

(V)eda bile edemedim nasıl ederdim

(E)llerin olmayı nasıl kabullendin

(F)eda etiklerimizi nasıl gölgeledin
(A)şkın bumuydu sen hiç sevmemişsin

En vefakar dostumuz gölgemizdir bilirsiniz, lakin unutmayın ki o da size yoldaşlık etmek için güneşli havayı bekler.
Vefa nedir, bilir misin?  Vefâ arkanda bıraktığını, giderken yaktığını yabana atmamandır.
Vefa; dostluğun asaletine, bir dua sonrası verilen sözlere, hayallere ihanet katmamandır.
Vefa; ötelerin sonsuz mükafatı karşısında, cehennemi hafife almaman, ulvi güzellikleri dünyaya satmamandır.
Hz. Mevalana
Vefa; ötelerin sonsuz mükafatı karşısında, cehennemi hafife almaman, ulvi güzellikleri dünyaya satmamandır “

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...