21 Eylül 2014

UMURUMDA DEĞİL GİDERSE GİTSİN





UMURUMDA DEĞİL GİDERSE GİTSİN
Hayatin zorlugunu tadiyorum yavas yavas, 
Içmeden ben hergün oluyorum bir ayyas, 
Gözümde dinmeyen acimsi bir yas, 
Anlami kalmadi anladim bu hayatin. 

Umrumda degil, giderse gitsin, 
Umrumda degil, kimi severse sevsin, 
Ben bikmisim hayattan, bu sevda bitsin, 
Kimki bu dünya, beni nedensiz def etsin. 

Gelsin üstüme gelen, görecegi elbet vardir, 
Beni öldüren sevgim degil, gönlümdeki yardir, 
Acisini saçti, kanayan yürek yaramdir, 
Beni bir düsünen varsa, bilirim benim anamdir. 

Gelsinde görsün, gözümdeki yaslarin akisini, 
Baksin, yüregimin yalan gülücükler saçisini, 
Görsün, bu sevdayi yalnizlikla yakisini, 
Aldirmamki artik, görmez gözüm benden baskasini. 

Aglarim hergece, düsüncelerimde hayat, 
Ben ölmüsüm anladim, gerisi bayat, 
Bak mezar hazir, istersen sen yat, 
Belki kandirirsin beni, sen kalbini kirmiziya boyat. 

Sen kimsinde ben seni sevmisim, 
Sende degil, hatali benmisim, 
Bir yola tek basima ben girmisim, 
Girmisim, ama nedenini bilememisim. 

Korkularimi yendim derken çikiyorsun karsima, 
En bastan engeller düzüyorsun sansima, 
Yeni sen, yeni bir dert, dertli basima, 
Hiç utanmadinmi kiyarken bu genç yasima. 

Ben uzaklardan geldim, geldim gerçegi görmeye, 
Sevgimi saçmak istedigim, tövbeliyim gömmeye, 
Artik yemin edecem seni seviyorum demeye, 
Çek git hayatimdan, degmezsin sövülmeye.

Bir oyundu oynadigin, sen kazandin, 
Duygu yüklü gemiydim, sen batirdin, 
Bir tabut vardi, içine sen yatirdin, 
Utanmadinmida hayallerimi kandirdin. 

Defol git basimdan, sen degmezsin göz yasina, 
Bir dert verdin, bin dert gelsin basina, 
Beni çürüttün, aklar düssün simsiyah saçina, 
Sakin birdaha seviyorum kelimesini alma agzina. 

Umrumda degil, kim gelmis kim gitmis, 
Umrumda degil, kim sevmis kim sevmemis, 
Umrumda degil, ne sen nede bir baskasi, 
Umrumda degil, ha bu beden ölmüs ha ölmemis. 

Kör oldugunda karanlikta kalacaksin, 
Kaldiginda inan beni anacaksin, 
Beni göremeyecek, sadece sayiklayacaksin, 
Beni sen yaktin ama, sende zamansiz yanacaksin. 
Bir hikaye gibiydi, yasayanlar ve yasanilanlar, 
Bir hayal gibiydi, susanlar ve konusanlar, 
Bir rüya gibiydi, sevenler ve aci çekenler, 
Bir kabus gibiydi, senli ve sensiz geceler. 

Unuttum demistim, anmam demistim, 
Ben bir onu, onu sevmistim, 
Bir sözüm vardi ona söylemistim, 
Onunla beraber gönlüme gizlemistim. 

Artik bir son olsun, bu sevda denilen sahtelige, 
Isyan degilmidir bu, emanet verilmis bedene, 
Aglarim gün boyu, derman gelmezki böyle dertlere, 
Sonu gelsin istiyorum, ihanet etmesinler sevgiye. 

Bitti artik son oldu, 
Bir bende degildim, bin kisi boguldu, 
Evet, hakliydiniz ask denilen sey yoktu, 
Dertler sayesinde, ruh bedeni en sonunda buldu. 


Mustafa Aslan 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...