21 Eylül 2014

UMRUMDA DEĞİL



UMRUMDA DEĞİL
Dünyada ahirette o sevdamıza bana.
Dönmüşsün dönmemişsin artık umrumda değil.
Ne kadar rest var ise çektim aşkına sana.
Ölmüşsün ölmemişsin artık umrumda değil.

Tüm her şeyden çok sevmiş idi bu gönlüm seni.
Yıllarca tuttum kalpte yerini taze yeni.
Yüreğine alıpta az veyahut çok beni.
Sevmişsin sevmemişsin artık umrumda değil.

Yıllar oldu geriye dönmedin bilmem niçin.
Az kan ağlamadım az yanmadım için için.
Bir kıyamet bulupta canından benim için.
Geçmişsin geçmemişsin artık umrumda değil.

Bir zamanlar kül oldum uğrunda yana yana.
Çok özlemini seni içtim hep kana kana.
Gözlerinde tüttürüp yüce özlemler bana.
Duymuşsun duymamışsın artık umrumda değil.

Giderdim uğrunda en acı ölüme bile.
Çekerdim senin ile bulsada her tür çile.
Bana gönül bağlayıp kapkara sevdam ile.
Yanmışsın yanmamışsın artık umrumda değil.

Kapkara geceleri yaşadım güpe gündüz.
Senelerce gönlümde derdim oldun çözümsüz.
Kader sana gülüpte hayatın boyunca yüz.
Gülmüşsün gülmemişsin artık umrumda değil.

Hatıralar gönlümde tek tek sararıp soldu.
O sevdanın zamanı benim gönlümde doldu.
Senin dünyan dünyamda çoktan yerle bir oldu.
Sen varmışsın yokmuşsun artık umrumda değil.

sedat hünkar

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...