30 Eylül 2014

SEVGİLİ ANNEM





ANNEM

  • Annemin yalnızca bir gözü vardı. Ondan nefret ederdim… Çünkü bu durum beni utandırıyordu.
  • Ailemizi geçindirmek için okulda öğretmenlere ve öğrencilere aşçılık yapardı.
  • İlkokulda iken bir gün annem bana merhaba demeye gelmişti.
  • Yerin dibine geçmiştim. Bunu bana nasıl yapabilirdi?
  • Onu görmezden geldim. Ona nefretle baktım ve oradan kaçtım.
  • Ertesi gün sınıfta bir arkadaşım dedi ki, “Eee, senin annenin yalnızca bir gözü var!”
  • Yerin dibine girmek istedim. Ve de annemin ortadan kaybolmasını istedim.
  • Bu yüzden o gün onunla karşılaşınca dedim ki, 
  • “Beni gülünç duruma düşüreceğine ölsen daha iyi?!!!”
  • Annem karşılık vermedi.
  • Dediklerim hakkında bir saniye bile durup düşünmedim çünkü çok kızmıştım.
  • Onun duyguları beni ilgilendirmiyordu.
  • Onu evde istemiyordum..
  • Çok çalıştım ve Singapur’a okumaya gittim.
  • Sonra evlendim. Kendi evimi aldım. Çocuklarım oldu ve hayatımdan memnundum.
  • Bir gün annem beni ziyarete gelmişti. Kaç yıldır beni görmemiş ve torunlarını tanımamıştı.
  • Kapıya gelince çocuklarım ona güldüler.
  • Ona “Evime gelip çocuklarımı nasıl korkutabilirsin! HEMEN BURADAN GİT !” diye bağırdım.
  • Buna, annem sessizce; 
  • “Kusura bakmayın. Yanlış adrese geldim galiba” 
  • diye cevap verdi ve gözden kayboldu.
  • Bir gün mezunlar toplantısı için okuldan bir mektup aldım.
  • Karıma “iş seyahatine gidiyorum” diye bahane uydurdum.
  • Mezunlar toplantısından sonra sırf meraktan eski eve gittim!!!.
  • Komşularım, annemin öldüğünü söylediler.
  • Hiç üzülmemiş, bir damla göz yaşı dahi dökmemiştim.
  • Bana verilsin diye annemin bıraktığı bir mektup verdiler.
  • “ En sevgili oğlum, her zaman seni düşünüyorum…
  • Singapur’a gelip çocuklarını korkuttuğum için üzgünüm.
  • Mezunlar gününe geleceksin diye çok sevinmiştim.
  • Ama seni görmek için yataktan kalkabilir miyim bilemiyorum.
  • Sen büyürken sürekli bir utanç kaynağı olduğum için üzgünüm.
  • Biliyor musun… sen çok küçükken bir kaza geçirmiştim ve gözünü kaybetmiştin.
  • Anne olarak senin tek bir gözle büyümene dayanamazdım.
  • Bu yüzden sana kendi gözümü verdim…
  • O gözle benim yerime görüyor diye seninle o kadar gurur duyuyordum ki.
  • Bütün sevgimle…..
  • Annen…
  • Annenin çocuğuna sevgisi böyle olursa Allah’ın (c.c.) kullarına sevgisini, rahmetini siz hesaplayın. Allah’ın Rahmeti Boldur
  • www.yolyordam.com Peygamber (s.a.v) Efendimiz önce Allah’a (c.c.) ve Resulüne itaat etmemizi sonra da annemize ve daha sonra babamıza itaat etmemizi emretmiştir.
  • Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...