30 Eylül 2014

BENİM KIŞLARIM YAZA BENZER


BENİM KIŞLARIM YAZA BENZER

Öyle soğuklarda yanarım ki kimse üşüdüğümü bilmez. Kimse kendime yettiğimi de bilmez de yalnız kaldığımı farzeder En çok kışı severim ben En çok kışın ısınmayı Kış karları, karlar üşümeyi ve üşümek de ateşi, yazı sevdirir Her kış gelecek yazı düşler ve ısınırım Ve düşlerim öyle geniştir ki karlar ortasında güneşi düşünerek ısınırım Benim kışlarım yaza benzer En çok kendim inanırım Kendim bilirim en fazla karların dondurduğu kadar yaktığını da Ve bir yaz günü kaybettiğim umutlarımı, bir kışın göbeğindeki boranlarda ararım Ben en çok yazları üşürüm Kışın geleceğini bilmek, gelecek korkusunu depreştirir yüreğimde Kışı düşünmekten yazı yaşayamam da Onun için benim yazlarım kışa benzer Ve yüreğimde yazları yaşarım, bedenim karlar altındayken Bir tek düşüncelerimi tutsak edemem ben Hislerimi tutsak ettiğinden ve kuşkularımı örttüğünden başka Hep bir kış ortasında yazın ölmeyi düşlerim Ölürüm de zaman zaman; yinede öldüğümü hepinizden gizlerim

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...