21 Haziran 2014

Şehit Polisin Annesine Yazdığı Şiir




Şehit Polisin Annesine Yazdığı Şiir

ŞEHİT POLİSİN ADI: İshak Çelik

 Olay Açıklaması:
PKK terör örgütü mensupları ile Sason ilçesi, 


Bağlarbaşı mevkiinde girilen silahlı çatışmada 
vurularak şehit olmuştur.


ANAM 
Büyük güçlüklerle büyüttün beni
En zor anlarımda açtın sineni
Bir yola çıktım ki dönemem geri
Şehit olmakta var kaderde anam

Dağda taşta koşuyorum hiç durmaksızın
Yine hasretim sana senden ayrıyım
Dönemezsem geri hiç ağlamayın
Şehit olmakta var kaderde anam

Ölürsem anam hakkını helal et
Üzülme ağlama ne olur sabret
Karım çocuğum sana emanet
Şehit olmakta var kaderde anam

Batman Sason'dan herkese selam
Şehit olmak benim için en büyük duam
Bu vatan uğruna olayım kurban
Şehit olmakt var kaderde anam

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...