04 Ocak 2014

Sen Gittin Ya Bende Bittim




Sen Gittin Ya Bende Bittim 



Gecenin sessizliği hükmediyor kalbime 



Senden sonra hiç yalvarmadım diz çökmedim kimseye 



Uğrunda ölüme göze aldığımda olmadı. 


Bir sigara yakıp dumanına dalıp gitmedi gözlerim 



Ne gözlerinde gözlerimi kaybettiğim oldu 



Nede nefesinde senin sıcaklığını hissettiğim. 



Her şey senden ibaretmiş demek ki. 



Duyar mısın Şimdi beni. 



Uzaklardada Olsa hisseder misin yüreğinde. 



Gece olup yastığa koyduğunda başını. 



Bir damla uyku için yalvarır mısın Allaha.. 



Gözlerinin uykuya yenik düşmesi için dualar eder misin.. 



Adaklar adayıp kayan her yıldızda dilek tutarmısın 



Adresi bile olmayan mektuplar gönderir misin 



Hiç bilmediğin şehirlere.. 



Gözyaşlarını içine koyar mısın Kokunu saklar mısın İçine. 



Adını puslu bir günde kalbimin harabe duvarına yazdım 



Çınlıyor kulaklarımda giderken fısıldadığın iki çift söz 



Seni arıyor gözlerim dalıp dalıp gidiyorum uzaklara 



Nedenini bilmediğim çığlıklarla uyanıyorum her gece 



Her gece sol yanımı yokluyorum yatağımda ama sen gideli çok oluyor 



Hayalin yavaş yavaş terk ediyor beni, benliğimi 



Senin için aldığım yüzük hala ceketimin cebinde 



İşte o puslu akşamda verecektim onu sana 



Yakamozların serin sulara son rötüşleri yaptığı vakit 



Karamsar karanlığı martı seslerinin ezgisi böldüğü vakit 



Ellerim ceplerimde titrerken hissettiğim ıslak dudaklar 



Bir veda şarkısı söylemiş bana meğer 



Şimdi ise kanat sesleriyle çıldıran deniz suları parçalar kalbimi 



Dilime kilit vurulmuş sanki gitme diyemiyor 



Ayağıma zincir vurulmuş sanki peşinden gelemiyor 



Yine kalbim yine parçalanan kalbim sayıklıyor adını 



O koşuyor ardın sıra O sesleniyor sana gitme ne olur gitme 



Ve ardından bir sessizlik 



Şimdi anlıyorum bendeki eksikliği 



Giderken kalbimi de almışsın..
Gökhan Sarı 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...