23 Ekim 2013

Alzheimer Hastalığı ile Umut ve Cesaret-Deneyimlerim hikayeleri.2

Annesi o yardım ama inanılmaz sevinç, üzüntü ve gurur, tek seferde hissetmiyordu. Kızı harika bir adam evlenmiş ve nihayet tek başına üç genç kız yükselterek basınç asansör biraz hissettim. Onlar yapmış, ailesi onun düşünme onlar olabilir bir milyon kez rağmen yapmıştı. O yüksek sesle şarkı söylemeye başladı ve sonunda onun anılar kayboldu. Bu yüzden istediği bellek hazineleri bağlı görünüyordu ve hayatında üzerinde tutmak için gerekli radyo için müteşekkir
 Stardust Memories

  Thomas bir gürültü duydum ve daha yakından bakmak için yemek odası kendini yuvarlanabilen. O şarkı "Evde eski dostlar," ve sonra bir adam okumaya başladı şarkı onlardan bir grup duydum. "Stephen Foster nasıl seyahat ya da ne üzüntü dünya çocukluk, bir aile ve ebeveynlerin güvenlik ve bir ev aşinalık en iyi anılar için tüm kalpleri ağrısı, bize empoze ne kadar olursa olsun. Hakkında bu şarkıyı yazdım" 

      Thomas çok bu sözleri ile hareket ama göstermek için kendini zor çalışıyordu. Bu açıklama tam olarak ne hissettiğini tarif ve sık sık kendini gecenin ortasında yatakta fışkıran ve annesi ve babası için çağrıda bulundu. Çoğu zaman o da artık etrafında değildi biliyordum, ama o her zaman güvenli hissetmedim sadece bu oldu. Bir şey aklına olmamış ama o oldu ve sık sık onu korkmuş bilmiyordum. O o evin etrafında giydi ve o bazen okuldan sonra onun için kurabiye yapmak için kullanılan nasıl elbise bu kadar canlı bir şekilde annesi hatırladı.O bu düşünceler kapalı salladı ve mevcut kalmak için çalıştı, o olmasaydı o her şeyden önce bir doktor vardı, ve kendi bir aile yetiştirmişti? O tam olarak hatırlamıyorum, ama onun kardeşleri hatırlıyorum yaptı ve yine o gözlerini kapadı ve geri sürüklendi.

     Bu sefer ağabeyi onu yetişmek için elinden geleni yaptığını nasıl onun olta kamışı ile bir bataklık olsa çalışan ve gördüm. Onlar gölet hikayeler takas ve balık yakalamak günün geçirmişti ve hayatının en mutlu günlerinden biri olmuştu. Daha sonra evlerine geri geliyor kardeşi onun yaptığını ne kadar iyi baba ve ne kadar büyük o gün hissetmişti söylemişti nasıl hatırladı.

     O mevcut geri tersledi ve onları başka bir şarkı söylerken duydum ve o da bu gibi onu kesmek olur inanamadım.
     "Beni ölmek olmaz bir şarkı bırakarak, uzak sokaktan aşağı dolaştım ve," Onlar gitti, sonra adam tekrar okumaya başladı. 
     "Hoagie Carmichael onun eski üniversite kampüsünde ziyaret ve çiftler tek başına o değerli anları çalmak gitmek için kullanılan eski noktalar görünce hissettim nostalji sancı hakkında şarkı "Stardust" yazdı. " 
       Ve yine o Yorumu olmuştur taşındı nasıl şaşırdım. O da o eski kolej günleri nostaljik düşünce var ve henüz şimdi onları hatırlamıyordu. O sıkıca gözlerini kapattı ve hatırlamaya çalıştı ama yine onun çocukluk geri döndü ve odanın onu oturma, Katie Callahan, ilk aşkı gördü ve onu çok canlı bir şekilde o gerçekten onu görebiliyordu hatırladı. O sınıfın en güzel kızı olmuştu ve o gün öğle yemeğinde onunla oturup seçti zaman o dünyanın yüzünde en şanslı adam olduğunu düşündüm. O yıllarda onu düşünmemiştim, ve şimdi onun başını dışarı alamadım. Zihniyle neler olup bittiğini, o merak ettiniz mi? Ama olursa olsun oldu, bu o unutmak olmaz umut çok keyifli öğleden sonra ve bir olmuştu. O gece yatakta ailesi için çağrıldığında hemşire geldi ve elini tuttu ve o daha iyi hissettim. O anıları er ya da geç geri geleceğini biliyordu ve onlar ne zaman tekrar mutlu olurdu. O gençlik ve o bir çocuk olarak vardı harika zamanlar hayal, uyku geri sürüklendi.
 Bernard ve Star-Spangled Banner

      Bernard her zaman beyzbol sevdiği. O bir çocukken onun arka bahçesinde eski bir lastik vardı ve onun yarasa ile lastik vurdu ve aynı zamanda denemek ve ortasından bir grev atmak için kullanılır. O artık sevdim ve onu kızdırdı gibi o hala kadar bazen zihninde oraya gitmek, ama değil. Bir keresinde O yalnız olmak istedim sadece oldu. Hemşire birisi o bir "disiplin sorunu" ve o belli belirsiz bu iyi bir şey olmadığını hatırladı söylemek duydum ve onun sönümlenmesi kimsenin sorunu ne kadar görmedim ama onun. O gururlu bir adam, ABD Ordusunda subay olmuştu ve şimdi o bir tekerlekli sandalye olduğunu ve hatta anlamsız gibi çalmaya olmadan bir cümle tükürmek olamazdı. Onun bir vuruş vardı söyledim ve o hatırladı erkek evine gelen ve daha sonra evine onu getiren, ama sadece artık geri getirmek olamazdı hayatının büyük yamalar vardı. O bu sinir bozucu düşünceler kaldırıp baktı ve bir kadın boynuna beyaz bir önlük koyarak, ve oldu o kızgınlıkla çıkardı ve yere attı.

"Şimdi Bernard, sizi bu öğleden sonra Bağımsızlık Günü Partisi gelmek almazsınız tutarsanız," kadın ona azarladı. 
    Onu geri homurdandı ve begrudgingly onu önlük geri göğsüne üzerine etsinler. Bağımsızlık Günü? Diye düşündü kendi kendine. O Temmuz Dördüncü mi demek istediniz? Gözlerini kapadı ve beyni bir an için doğru çalışmasını sağlamak için çok sıkı çalıştı. Ve sonra tabii ki evet, Temmuz Dördüncü hatırladı! Dünya Savaşı 2 geri geliyor ve nasıl Temmuz önümüzdeki Dördüncü hayatının en anlamlı olmuştu hatırladı. O USO eşi tanıştığı ve hatta GI fatura yardımıyla küçük bir ev satın almıştı. O 2. Dünya Savaşı sırasında kaybettiği ve nasıl Allah bir şekilde onu bağışladı olan tüm arkadaşları düşündüm. Neden o? Sık sık merak vardı. O kadar diğerleri eve gelmedi zaman korunmak için ne yapmıştı? Bu düşünceler başını acele gelmişti ve şimdi yorgun ve beyni yarattı vardı tüm faaliyet karıştı. O sandalyede uykuya başını salladı ve isteksizce uyku yol verdi.
      Bernard uyandı, o baktı ve o partinin bir tür ortasında oldu. Orada, Kırmızı Beyaz ve Mavi flamalar her yerinde vardı ve kimse kafasına bir parti şapka koymuştu. O televizyon doğru baktı ve bazı erkekler etrafında bir beyzbol atıyorlardı, ve o şekilde gülümsedi ve çevirdi. Oda etrafa o olduğunu gördüm oldu bir parti ve o da zevk düşündüm. O televizyon doğru sürüşü başladı ve hemen bitkin var. Bernard çok, uzun yıllar içinde ayağa kalktı olmasaydı, ve hatta biraz egzersiz onu çok yorgun yaptı. O, bir kadın odaya anons duydum 
"En tüm Star-Spangled Banner dinleyelim" Ve sonra hatırladı, Temmuz Dördüncü! O televizyon döndü ve sözlerini duydum.
"Ah demek size şafak erken ışık, görebilirsiniz!" 
  Ve o ne yapması gerektiğini biliyordu. O vardı tüm gücünü topladı ve sandalye dışında kendini iterek başladı. Ayağa kalktı gibi o şapkasını kaldırıldı ve kalbi üzerine yerleştirilir, ve dün olduğu gibi kelimeleri ona geri geldi. O yüksek sesle kelimeleri söylemeye başladı ve o tek gözyaşı yaptığı gibi onun yanak aşağı koştu, ama ne olursa olsun. Bu Temmuz Dördüncü ve o onun ülke için yaptıklarını, bu gün onu demek ne olduğunu hatırladı ve geri yapmış değil erkekler. O enerji bedeni terk edene kadar şarkı söylemeye devam etti ve onun koltuğuna geri aşağı düştü.
Edward ve Frances-Bir aşk hikayesi
     O TV odası kendini üzerinde tekerlekli ve onu tanımlayabilecek gümüş saç flaş arıyor, etrafına baktı. O odanın uzak tarafında vakumlama bir hemşire gördü, ve o da sormak düşündüm. "Kocamla gördün mü?"Frances diye bağırdı, ama kahya sadece vakumlama tuttu. O insanlarla bu kadar zorlu olmamalıdır gerekiyordu. Kocasının buralarda bir yerde olduğunu biliyordum ve o kadar yakında onu bulur.

     O televizyon kendini üzerinde tekerlekli ve Televizyon Johnny Carson tanıdık yüzüne baktım. O ses geldi ve onlar o ölmüştü diyordun, ve o mümkün olamayacağını düşündüm.Sadece gibi o dün görünüyordu ve, ve, o kim merak ettiniz mi? Kim o her akşam Johnny izlemek için kullanılan bu? Aniden bu konuda çok yorgun düşünce oldu ve kocası arayışı içinde kapalı tekerlekli.

     Bernard uyuyordu ve eşi onu arıyordum hiç bir fikrim yoktu. Bütün bu gün en uyku sevdim ve her zaman şeyler yapmak için onu uyandırmayı niçin anlayamadık. O da onun gibi yaptım, bazen ile öğle yemeği yedim gri saçlı kadın. O da evli kişi söyledi, ve o gerçekten çok zarar görmedim. Belki bir noktada evliydi, ama onun büyük bölümü gerçekten öyle düşünmemiştim. Bu arada o TV programlarını izlemek ve o ile rahat birisi yanında onun yemek sahip şirket zevk, bu yüzden inanan gitti. O yatakta oturdu ve etrafına baktı ve onun için gelmeden önce o da gün almak olabilir karar verdi.
     Edward komidin üzerinde onun resmi aldı ve geri aşağı ayarlamadan önce ona uzun uzun baktı. Bu bir göl üzerinde sandal içinde ikisi bir resim olduğunu ve onların balayı alındı.Onlar 63 yıllık evli ve o onu ne olursa olsun birlikte olmak zorunda biliyordu. O ceket ve eldiven topladı ve arabasına yöneldi, ancak ateşleme başlatmak için onu uzun bir zaman aldı.O dikiz aynası kendini bir göz attım ve o ağlamaya başladı fark ettim. "Bunu yapabilirsin!" Kendisi ibret. "O hayatınızın çoğu için hallettim ve şimdi onun için en iyisi ne yapabilirim," diye kendi kendine düşündü sinirle. Ve bu ile o araba başladı ve huzurevinde yöneldi düşündüm.
     Edward huzurevinde girdi ve elinden geldiğince bir yüz kadar cesur koymak. O Asansör ulaştı ve 6 etiketli düğmesine basın ve bir anda kalbi bir parça hakkında kırmak için olduğunu biliyordu. O onu için yaptığı şeyler her yine kendini hatırlattı ve o konuda hiçbir seçeneğim yoktu biliyordu.
     Yemek odası girme, o el ele tutuşarak onları birlikte gördüm ve kalbi atladı. O bulmak için gittiğini biliyordu, ama yine de daha kolay vermedi. Eşi doğru yürüdü ve Merhaba dedi.
     "Merhaba efendim Peki sen nasılsın," diye yanıtladı, "çok tanıdık, ama oldukça birbirimizi biliyor muydunuz, size yer değil mi?" Diye devam etti.

 "Frances Evet biz bile yıllar önce birlikte Cenevre Gölü biraz zaman geçirdim, birbirimizi çok iyi biliyordu," Edward bu onu karıştırmayın bilerek, cevap, ama kendisi alamamak.

"Cenevre Gölü, "Diye düşündü, ve sonra onun yüzüne uzun uzun baktı. "Peki, özür dilerim ama bu hatırlamıyorum," diye devam etti, ve sonra bir saniye ona geldi. "Birlikte Johnny Carson izlemek için kullanılmaz mı?" Diye sordu. Ve ikinci bir Edward umut için restore edildi. O onu hatırlamak olduğunu mümkün oldu? O artık dikkatli olmak zorunda olduğunu biliyordu ve kendisini sessizce anın tadını izin. 
"Evet, biz mi" diye usulca yanıtladı ve yine o gözlerinde welling gözyaşları hissettim. 
"Peki her durumda, tekrar görmek güzel, seni kocam karşılamak istiyorum," diye Bernard işaret ederek söyledi. 
"Efendim oldum," elini uzatırken Edward cevap verdi, ama o sürebilir buydu, ve o kibarca özür dileyerek ve asansöre yöneldi. Içinde paramparça, ama o bile bir an için onu hatırladı mutlu. Onların aşk bitmedi ama bir sonraki hayatında yeniden bir araya geldi kadar sadece ertelenmiştir bilerek. Onların sevgi insan deneyiminin ve duygu her türlü 63 yıl hayatta, ve hatta onun anıları uzak almıştı bu hastalığın hayatta ki biliyordu. O da bir gün tekrar bir araya olacağını biliyordum, ama şimdi onun mutluluğu birinci oldu. O arabasına doğru yürüdü ve tekrar ağlamaya başladı, o onun için yapmıştı ve o zaman onun için orada olacağını nasıl tüm kurban düşünme.
Gizli Paylaşan

     Helen artık odasından çıkıp gibi değildi. Bir şey zihni yanlış olduğunu biliyordu ve bu onun çok üzgün, ama yine de o gurur vardı. Bayanlar o aç değildi bile ağzına yemek koymak için çalıştı zaman o nefret ve onu havada ya da diğer tür aptallık balonlar atmak için almaya çalıştım o özellikle nefret ediyordu. O kadınlar bu aşamaya ulaşmak gerekiyordu bir zamanda bir üniversite profesörü olmuştu, ve bu onun hayatının parlak başarı olmuştu. Yine başka bir şey ona kavga etti, o evlenmek için unutmuştu? O hatırlamıyorum, ama o tek başına oturdu insanların diğerleri ziyarete gelen izledim zaman onu çok üzdü. O küçük çocuklar kol için yakaladı bir kez o kabul düşündüm ve o oda çok korkmuş kaçmıştı. Onu korkutmak mı, o merak ettiniz mi? Bir torunu gibi görünüyordu, ama benim torunum? O hatırlamıyordu. Küçük bir çocuk onu çalıştırmak sonra ona oda daha çekildi. Onu yemek için kalkıp yaptı ve onu yemek yapmaya çalıştım, o biliyordu bile zihni artık yemek zorunda vücudu için sinyal başardı. Hepsi aynı, Helen depresyon sırasında büyümüştü ve babası gıda israf edilmemelidir dedi, bu yüzden onu çantanızda onu yiyecek kurtarmak başladı. Bayanlar bakmıyor iken o yemek ve cüzdanını koyun olamazdı kraker, rulo ve kek aldı. Bu sinsi, o biliyordu, ama ona bir sır verdi ve bazen bir kadın ilginç şeyler tutmak için gizli gerekli.

     Bu Helen onu görmüştü ilk kez, ve ilk başta o halüsinasyon çekebileceğini düşündüm sabah çok erken oldu. O güne kadar gördüğü en küçük bir şey oldu, ve onun gözlük uzandı zaman o bir fare olduğunu görebiliyordu ve onun çanta için gidiyordu! ", Genç adam gizlice gerek yok," diye fare ibret. "Sadece yiyecek bir şeyler istiyorum sormak zorunda," diye devam etti. Ve bu ile o çanta var ve fare düz beyaz kek biraz uzattı. Fare ilk başta tereddüt vardı, ama Helen gözlerindeki kararlılığı görebiliyordu ve kek aldı ve odadan dışarı scurrying önce hızlı bir şekilde yedik. Helen tamamen başka bir canlının dikkat çekmek için güçlü olmak için kendisi ile memnun oldu ve mutlu ve içerik yatağa gitti. 
     Fare tekrar geldi ve bu kez Helen onun için hazırdı. O bir tavuk sandviç ve onun için bir çerez, ve ona doğru geldi ve sağ elini yedik bu zaman vardı ve yine onun ebeveynlik becerileri ile memnun oldu. Başka bir şey ona bağlı ve onun önemli hissediyorum ve şimdilik bu yeterli oldu yaptı. Diğerleri o tamamen onun gerekli bir arkadaşım vardı, çünkü kimse onları konuşmaya çalıştım her zaman kaçtı onların torunları olabilir. O gözlerini kapattı ve, nihayet hayatının bu geç bir aşamada başka bir canlı ile yakınlık bulmuştu mutlu uykuya daldı.
 Bir Kadın Kokusu

     Rebecca elini o uzun neredeyse bütün gün oturdu pozisyon oldu çenesine, üzerinde duran, bekleyen onu tekerlekli sandalyede oturdu. O artık zaman çok kavramı yoktu, ama o kadın, ya da daha özel, kadın ile yapılan kokusunu hatırlıyorum yaptı. O bir forum baktı ve kelime "stimülasyon duyusal," başını kısaca çıktı ve kayboldu. Er ya da geç, ama her zaman göründü kadın olursa olsun, ve o ne zaman ona hatırlıyorum yardımcı kokusu taşıdı.

     Rebecca Alzheimer hastalığının geç dönemlerinde ve artık onun etrafında insanlara konuşabilir. Doktorlar onun bilişsel işlevleri tamamen kapatmıştı kabul, ama bu tamamen doğru değildi. Sen kokusu vardı bakın. Kokusu haftada bir kez annesi ziyarete gelen, her zaman çok endişeli, oldukça kılıbık kadın tarafından gerçekleştirilmiştir. Özellikle o ki Rebecca aklına uyanmak gibiydi, ve o havada anıları içinde hissettim aniden tekrar kilidi oldu giydiği parfüm oldu. 
     Rebecca baktı ve zaman tekrar geçmişti biliyordu. Ne kadar, Saat? Gün? Yıl? O gerçekten artık bilmiyordum. Aniden bir şey onu duyu dolduruyor başladı. Bu koku oldu! O, gözleri kapalı derin bir nefes aldı ve hatırladı, onun koyu renk gözleri ve gizemli yüz hatırladı, ve nasıl odanın birbirlerine bakmış. Yine inhale ve ona yaklaşan ve hatta sormadan, fırçalamak onu dans pistine ve onunla Tango başlar gördüm. O da itirazlarını dile getirmek için süpürülüp, ve bir saat gibi görünüyordu ne için dans edildi. Odada en şık adam onu ​​almış ve o an için o dünyanın en güzel kadını gibi hissettim. O, adam evli olmasaydı aslında daha sonra onu görmemişti, ama annesinin en iyi parfüm giyen, o zaman onu en iyi elbise giymiş, hatırladı bir andı, ve karanlık ve yakışıklı yabancı tarafından seçilmektedir.
     Rebecca garip depresif duygu, uyandı. Orada başını kaybı belirsiz bir duygu, ama zihni artık duygularını kristalize kelimeleri bulabiliriz. O, onu sandalyeye geri oturdu çenesine elini dinlenmiş, ve kadın geri dönmek için bekledi. Rebecca haberi olmadan kadının annesi birkaç hafta önce ölmüştü. O sadece annesinin bıraktığı ne birkaç eşyalarını tutmak ve uygun gördükleri olarak kullanmak için evde bakım personeli söyledi ölümünden sonra o kadar perişan oldu. Hemşireler, onun eşyalarını aldı büyük bir kutu içine yerleştirilir, ve onlar hakkında unuttum. Ihtiyaç duydukları son şey saklamak için daha önemsiz olduğunu ve bir dolaba kutu itti ve bu konuda unuttum.
     Noel geldi, ve evde her ikamet katıldığı yıllık Noel partisi ile. Rebecca ay son çift üzerinde hızla reddetti ve onun ifadesi neredeyse sürekli bir endişe birine değişmişti. Hemşirelerin çoğu onu son Noel olacak bu gibi hissettim ve bu düşünce ile, onu soyunma büyük bir dikkatle aldı ve hatta onun saç ve tırnak yaptı. Eksik olan tek şey, onun kokusu güzel yapmak için biraz parfüm, ve hemşirelerin biri bazı artık parfüm vardı bir kutu hatırladı. O parti için hazır olacağını bu yüzden parfüm bazı kutusu ve dab Rebecca bulmak için karar verdi.
     Birkaç ay sonra, Rebecca kokusu vazgeçtiği ve endişeli ve korkmuş olmuştu. Şimdi kadın kollarını da çekerek, ve yüzünde toz koyarak, ve onlar sorun gitmek neden o merak edildi.Kadından biri onu bilek kaldırdı ve bir şişe bir şey püskürtülür ve açıklama yapmadan zihni yarış başladı. Ve sonra yine gördüm! Karanlık yabancı! Büyük bir gülümseme Rebecca yüzüne kırdı ve hemşireler onun içine kazanılmış merak etti. Onlar sol olarak onu komidin üzerinde parfüm şişesi bırakarak, bir asansör üzerine onu zorlamaya başladı. O burnunu onu bilek kaldırdı ve tekrar derin bir nefes aldı ve hatırladı. O gece üzerinde giydiği ve kelimeleri ve resimleri nasıl yaptığımı parfüm kokusu Hatırlamak tekrar başını geri gelir.

Aşk fethetti Tüm
    
     Stefania sadece 5 metre boyunda olduğunu, ve o büyük var gibi o daralan emindim. O eski ülkeden bir İtalyan kadındı ve o heyecanlı aldığımda o sık sık oldukça sık olduğu, onun yerli dil geri dönmek olacaktır. Stefania şimdi 94 yaşında olmasına rağmen o sık sık o tüm bu olan bir huzurevinde ait değildi nasıl söylediği, her zaman düşüncelerini dile gecikmedi ve "yaşlı bayanlar."
     Kenara yaşlılar için onu tiksinme gelen, Stefania da hayatı boyunca başka renk insanlar için biraz hoşgörü göstermişti. Kızı Lisesi'nden siyah bir arkadaşı eve getirmişti, o aslında çok öfkeli vardı ve evin çocuğu dışarı atılır. Kızı sonunda bu patlama için annesi bağışladı rağmen, diğer kültürlerden insanlara geldiğinde annesi oldukça "onun şekilde ayarlanmış" olduğunu açık oldu.
      Henry ayrıca huzurevinde yaşayan 87 yaşında bir siyah adamdı. 52 yıllık eşi öldükten sonra Henry evde yaşamak gelmişti ve ailesi artık kendini bakabilirim karar vermişti. Henry uzun yıllar onun kilise korosunda açmıştı çok manevi bir adamdı, ve hala ruhu onu taşındı huzurevinde etrafında şarkı belting götürüldü. Sivil haklar hareketinde aktif bir katılımcı olarak, Henry üzerine yürüdü vardıWashington Dr Kral ile, ve o görmüştü Amerika o ayrı musluk ve banyo kullanmak zorundayım nerede Güney büyümüş beri büyük bir değiştirin.Yine de, Henry ayrımcılık yaşama yaşındaki Beyaz insanların genel bir güvensizlik vardı, ve hatta huzurevinde o da mevcuttu bunu siyah hemşireler tarafından desteklenecektir tercih.
"Beni eve taşımak için geliyor düşük, tatlı arabası, salıncak," Henry'nin sesi salonları boyunca gürledi. Ve o Stefania çok yavaş ve oldukça gürültü rahatsız yürüyüş, onun kamışı ile ile eşkin geldi şu anda sadece oldu.
"Bu raket Kapa çeneni," Stefania özellikle hiç kimse için odasına bağırdı.
"Benim için geliyor Melekler bir grup," Henry'nin sesi kemer dışarı devam etti.
Stefania o artık sürebilir, o Henry doğru ilerlemeye başladı ve başının üzerinde onu kamışı kaldırdı ve Henry tekerlekli sandalye karşı çökerttiğini.
 Hemşireler bu gördüm ve hızlı bir şekilde onu uzak eşlik zaman üzerinde koşarak geldi.
O uzakta yürürken "Tamam kardeşim, Tanrı hala seni seviyor," Henry ona bağırdı.
Stefania baktı ve o olduğu gibi Henry bir müstehcen jest yaptı. Henry, kadının cesaret de yürekten güldü ve sonra tekrar bağırdı
"Ve ben de seni seviyorum."
Stefania bu süre içinde onu alarak ve kendini merak eden öfkeli bir yaşlı kadın yaşam onu ​​seviyorum olabilir, o bu duyunca durdu ve tekrar Henry geri bakmak için döndü.
      Evde dini hizmetleri genel dini olmayan ama orada haftada bir cemaat sunmak için geldi Katolik gruplar vardı ve ayrıca Salı günleri sakinleri ile hikayeleri şarkı ve paylaşmak için geldi bir Baptist grup. Pazar geldi ve onlar Katolik sakinlerine bizim cemaat geçen zaman, Henry Stefania ağzına bir gofret alarak ve daha sonra haç işareti yapmak gözlenen ve anında merak ediyordum.
"Eğer kız kardeşi var ne?" Henry Stefania için bağırdı.
"Bu bizim efendisi ve kurtarıcı vücut ve kan olur," Stefania onu ibret.
"Cehennem Ben de bana bir ver, beni hiç zarar vermez tahmin," Henry sordu, ve gönüllü olarak talep etmedi. Stefania Katolikliğe Henry'nin hızlı dönüşüm etkilendim ve bir süre ilk kez gülümsedi edildi. Bu adam ona büyümeye başlamıştı ve o biraz daha iyi onu tanımak isteyebilirsiniz karar verdi.
    Birkaç gün geçti ve Henry ve Stefania şimdi yemek zamanlarında düzenli olarak birlikte oturuyorlardı. Henry onu bazı şarkıları öğretim almıştı ve nihayet tek başına bir süre var onlar ", dağ üzerine söyle" uygulamaya başladı oldukları çok şarkı sevdim hem de. Ama şarkı ötesinde, her ikisi de birbirleri hakkında derin bir merak geliştirmeye başlamıştı.Mealtimes onlar yedik sonunda omuzlarında dokunmadan kadar birbirlerine karşı daha yakın ve daha yakın inching başladı. Stefania bu yakınlık zevk, ve o oldukça uzun bir zaman hissettim bir şeyi hissetmeye başlamıştı.
     Bu faaliyetleri sırasında el ele tutuşarak başladı ve hemşireler oldukça bu küçük çift birbirlerine dikkat başlamıştı nasıl eğlendirdi zaman birkaç kısa gün sonra oldu. O da tek başına olduğu zaman yemek tatlı bir şey olabilir bu yüzden şeker sahip onu engelledi Stefania'nın diyabet rağmen, Henry yemek sırasında ona gömleğini altında onun tatlılar gizlemek olacaktır. O çok onun cesareti ile gurur, ve, o çikolata değerli bir parça ile ona sunulan vardı, o takdir gösterisinde onu yanağından öptü. O 80 yıl içinde kocası daha romantik başka öptü olan ilk insan oldu, ve o gerçekten olabilir ne kadar heyecan verici unutmuştu.
     Önümüzdeki Salı evde her zaman büyük bir ziyaret gündü Noel arifesi oldu. Stefania'nın büyük İtalyan ailesi tüm huzurevinde aşağı gelmişti ve endişeyle anneleri arayan salonları tarama edildi. Hemşirelerin bir dinlenme odası içine yönettiği ve onlar köşeyi döndü ne zaman oldukça şaşırtıcı sitesi tarafından karşılandık. Orada bir iyi giyimli Siyah beyefendi ile el ele tutuşarak Siyah insanlarla dolu bir odada 94 yaşındaki annesi, büyükanne ve büyük-büyükannesi,,, onu akciğerlerin üst kısmında "Kimse gördüğüm sorunları biliyorum" şarkı oldu .
     Kızı hayranlık ve merak karışımı baktı. Insanlar Negro spirituals şarkı "kendi tür kalmak" gerektiğini ona onun tüm hayatı vaaz geçirmişti Annesi, o neredeyse işleyemedi onun için böyle bir şok oldu. Annesinin baktı ve yaşlı adam onu ​​gülümseme gördüm ve yine onun bulduğu mutluluğu şaşırdım. Bir şey annesinin hayatında değişmişti ve o bu konuda daha fazla bilgi edinmek istedim. Ne oldu? Ne güç o acı bunca yıl geri almak için bulduk? Kocasının elini yakaladı ve annesi öpmeye kadar yürüyüş başladı. Onun küçük annenin hayatı bu yeni gelişmeler hayret.
Kardeş Kelly Redemption

  Kardeş Kelly odanın eteklerinde katlanmış kollarını ile oturdu ve diğerleri Go balık bir oyun izledim. Bir onu sordum bebekler için oyun ve o herhangi bir istemediğini bir. O radyo dinledi ve Frank Sinatra'nın "My Way," radyoda oynuyordum ve o onun yol yapmıştı düşündü. Hepsi aynı o da oynuyorlardı kart oyunu hakkında biraz merak ediyordum ve daha iyi bir görünüm elde etmek için ayağa kalktı. "Bizi kardeş katılın," bir adam üzerinde bağırdı, ve o kalktı ve hızlı bir şekilde odasına geri yürüdü ile.

     Kardeş Kelly her zaman o diğerlerinden daha farklı olduğunu biliyordum. Annesinin onu giymek yapılan elbiseler nefret ve çocuklar ile daha rahat oynama vardı. O aslında o bir kadının profesyonel beyzbol takımı oldu 2. Dünya Savaşı sırasında South Bend Mavi Sox oynadı böyle iyi bir beyzbol oyuncusu oldu. Babası evli ve çocuk hiç dertli, ama ona doğru hissetmeye gibiydi asla. O anne ve babası onu koymuştu basınç kaçmak için manastır katıldı ve sonunda, Güney tarafında okunamadı erkekler için kendi okul başlamıştıChicago. O hayatının en rahibe olmuştu, ama şimdi tam olarak neden hatırlamıyordu.
     O baktı ve diğerleri haç işareti yapmak gördüm ve onun için tanıdık bir ritüel gibiydi. Bayan geldi ve o cemaat almak istiyorum eğer sordum, o "ben inanmıyorum" dedi ve darılmak yürüdü. Ama o karışık olduğunu biliyordu ve daha sonra kötü hissettim ve geri almak istedim. O cemaat hizmet dağıtan biri değildi neden o sadece çözemedim, ve neden diğerleri için eğitimler vermekteydi onu istemedim. O yaşam öğretim diğerleri geçirmişti ve şimdi, ve şimdi, iyi o zaman hatırlamıyordu ve onu çok kızdırdı. O masaya ona yumruk çarptı, ve Tanrı ona bu yaptığını merak. 
     Odasında otururken o odasında asılı olan İsa heykeli baktı. O kafasında onunla konuşmak mümkün, ama şimdi o düz düşüncelerini alamadım kullanılan ve onu kızdırdı. O İsa'nın çığlığı "Tanrım, Tanrım, neden sen, beni terk ettin" diye ona en çok ihtiyaç duyulan zaman o da Tanrı tarafından terk edildiğini düşünerek, ve ağlamaya başladı hatırladı. O uzak çarmıhtan baktı ve başka bir şey düşünmeye çalıştı.
     Gün geçti ve Sister Kelly pek fark. Personel onun endişe büyümüştü ama o konuşma yanıtsız olduğu gibi onun kadar alamadım. Bir gün 5 erkek bir grup onu ziyarete geldi, ve o ilk onları tanımadı, ancak o, biraz neşelendi, onlar onun önünde düzenlenen olan, onu bir plaket verdi. Bu kimin sabır ve kararlılık da kurtarma pek çok erkek yardımcı Rahibe Mary Kelly, için ", okumakBrentwoodokul, iş hayatımızı değiştirdi, ve siz olmadan biz bugün erkek haline asla. "Ve bir tek onlar geldi ve kendilerini, bir avukat, bir mühendis, bir marangoz ve hatta bir öğretmen tanıttı. O kimse hâlâ hatırladı şok ve onların varlığı çok o onlara değil, gülmeye başladı onu bunalmış, ama sadece sevinç ile ona iş hatırlayarak de hissedildi. Plak altındaki Albert Einstein tarafından "Sadece bir hayat, yaşamaya değer başkaları için yaşamış" okumak bir yazıt oldu. O erkek mazur ve, ancak kısa bir süre o Tanrı'nın işi hissedilen Göğe yaşamaya mutlu gülmeye devam etti.

Isabella

     Bugün onları gösterir. Bugün o sandalyeden almak ve ona dans nasıl korkunç hap yutmak yapılan bayanlar için gösterecektir gündü. O bir genç kız ve çocuklar onunla bir dans için saatlerce beklemek oldu Roma, geri gün gibi dans ve şampanya ve güzel çiçekler vardı.
     Evet bugün onları gösterir. Kendini ıslak ve yeme ve sabah giyinmek yardıma ihtiyacı sadece yaşlı bir kadın olmadığını gösterin. O güzel elbiseler vardı ve o dışarı çıkıp dans ve şarkı ve gülmek için sevilen bir kez, ah o gülmeye sevilen nasıl. O tekerlekli sandalye kendini çekerek başladı ama kollarını sadece çok zayıf ve onun koltuğuna geri çöktü. O bu sefer ayağa almak ve onun omzuna sağlam bir el hissettim, ayakta, tekrar denedi, "Isabella Otur!" Hapları ile bir öfkeyle bağırdı ve tekrar o koltuğa geri çöktü. Sonra tekrar olmaya başladı, "Hayır, yine mi!" Diye düşündü, ama zihninde resim solmaya başladı ve başını başka bir şey sessizlik ile kaldı nerede, tekrar oluyordu.
     Isabella bir anda aslında büyük bir güzellik olduğunu ve birçok erkek onu şirket aradı, ama sonunda o sevgili Niko bulundu ve kalbi gerçekten arıyordum ne buldum. Birlikte yaşam harikaydı, ve sadece hayal kırıklığı sonra o büyük savaş sırasında uğradığı bir enfeksiyon nedeniyle çocuk sahibi olmak mümkün oldu. O aslında neredeyse savaş sırasında öldüğünü, ama Allah onu bağışladı vardı ve şimdi 94 yaşına geldiğinde o kadar bilseydim hemen hemen herkes outlived vardı.
     Isabella her zaman uzun ömürlü bir nimet olduğunu duymuştum, ve hala dans etmek istedim onun bir parçası bu çok inanıyordu. Ama bayanlar gelip onu değiştirecek zaman o, bazen çok çaresiz hissettim sadece bu oldu, ve o hiçbir elbise ile orada yalan olur ve erkekler tarafından yürüyüş ve fark veya bakım bile ne zaman. O Niko onu öptü olan zaman, Roma ilk kez, düşündüm. Onunla daha ileri gitmek istemişti, ama annesi o erkek bekletme gerektiğini söyledi, ve böylece o bunu yaptık. 
     Onlar evli kazanılmış dek O ve Niko bekledi ve sonra o tamamen ve tamamen ona kendini verdi. O güne kadar onun tüm görmüştü tek adamdı ve şimdi erkeklerin zaman onu herkes tarafından yürüdü ve onu görmek ve ona bakmak olabilir, ve o çok utanıyordum. Onlar kapıyı kapattı ya da bana kapatmayın Neden, o öfkeyle, ben hâlâ bir kısmının özel kalmasını isteyen bir kadın değilim düşündüm? Arkada Birçok erkekİtalya onu görmek istedim, ama o bir Katolik kız ve bu kesinlikle yasaktı vardı. "Onlar bilmiyor musunuz?" Diye düşündü, "etmeyin onlar gece onu çok geç görmeye ne zaman babası uzakta erkek kovalamak için kullanılan biliyor musun?" Bu düşünceler aniden zihni çok yorgun yapılmış ve başını indirdi ve uyku yol verdi.
     O uyandı zaman o yemek salonunda yapıldı ve birisi onu büyük bir beyaz önlük koymuş bu yüzden dökülme olmaz. O bir tarafa baktı ve sadece ileriye baktı ve onu hiç dikkat bir adam, yakışıklı bir adam, ama çok eski, gördüm. O daha baktı ve hapları ile bir gördüm, ve zaman şimdi olduğuna karar verdi. O sandalyede kadar kendini itti ve ayağa kalktı ve bir saniye yine bir genç kız gibi hissettim. O hayali ortağın boynuna kollarını yerleştirilir ve o ileri geri sallandı olarak Romanların büyük balo salonları hayal, ileri geri ayakları karıştırma başladı. Ama sonra bir el omzuna üzerine çökmesini geldi ve o bu geri tersledi. "Eğer boyun kırmak önce Otur," hap ile bir öfkeyle bağırdı. Ve o uyulması, ama sonunda, sonunda o bir sırrı vardı. O en azından bir an için o onlar dokunmak ya da onu götürmek olamayacağını zihninde bir yere gitmek biliyordu. O koltuğa geri yığılmış ve yakında bu harika anılar sessizlik içine soluk ve Isabella zihninde dahaki sefere kadar sessiz büyüdü.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...