24 Haziran 2013

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ 5 NCi BÖLÜM

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ

   5 NCİ BÖLÜM

Tarih: 22 Haziran 2013 15:22 PDT
Gönderen: "Mr.MARTINS LUTHER" < frederick.williams18 ​​@ cantv.net > Tarih: 22 Haziran 2013, 09:06:24 PDT Konu AM: HKN: 7839313563 Reply-To: westernunionmoneytransfer52@yahoo.com Bu çok acil Bizim Operasyon yöneticisi ile $ 5.000,00 ilk ödeme gönderdi. Burada transferi tamamlamak için sizden gerekli olan, Sen Adı yeniden, Adresiniz KARTI KOPYA ve Telefon Numaranız: Sen sadece Ücreti Talep sonra tekrar, sadece No More Ücreti $ 75'i Dosya Transfer Sum Yeniden için mi bu Kaydetti. Western Union Ajan: Mr.PAUL MARK Direk telefon hattı: +229-68020863 ... ( daha fazla )
Tarih: 22 Haziran 2013 12:31 PDT
Gönderen: Benky Canlı < benkylive44u@yahoo.com.sg > Sent: Cuma, Haziran 14, 2013 17:01 Konu: Re: MY TÜM AYRINTILAR, Sevgili My Merhaba ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 12:16 PDT
Gönderen: "FBI MAIL" < info.ic3fbi2 @ E-mail.ua > Tarih: 22 Haziran 2013, 04:19:42 PDT Konu AM: FONLAR BİLDİRİM AÇIK EKTEKİ DOSYA Reply-To: < fbi.ic3gov02 @ yahoo.es > ANTİ-TERÖR VE PARASAL SUÇLARI ARAŞTIRMA BÖLÜMÜ FBI GENEL MERKEZİ WASHINGTON DC FEDERAL BUREAU J.Edgar HOOVER BİNASI 935 PENNSYLVAN IA AVENUE, NW WASHINGTON, DC 20535-0001 BU USD10, 500,000.00 DEĞERLENEN FONLAR SİZİN BANKASI INTO AKTARILAN EDİLMİŞ BU size bildirmek için IS HESAP. BİZİM DOĞRULAMA BU FON LEGIT VE YERİNİ BULDU SİZE AİTTİR BU göstermeni TRANSFER VE DİPLOMATİK BAĞIŞIKLIK SEAL (DIST) YOK BU GÖSTERİ ÇÜNKÜ BU TRANSFER ARAŞTIRMALAR (FBI) FEDERAL BUREAU TARAFINDAN BUGÜN DURDU OLDU. SİZ USD550 BİR ÜCRET AT DIST BELGE ALABİLİRSİNİZ. SİZ TAM SİZİN ANA BANKA HESAP İÇİNDE FON KREDİ İZİN BU YASAL KABLO BELGE ProCure OLACAK NEREDE BİZ BUNA GÖRE SİZE DİREKT CAN SO BU DUYURU İÇİN CEVAP. Sadakatle SİZİN, FBI MÜDÜR ADINA ÖZEL AJAN FRED JONES, ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 12:12 PDT
Gönderen: < andy@snegorod.ru > Tarih: 2013/06/19 Konu: Bağış ... Benim Selamlar, ben Texas Sally Miller duyuyorum Kronik miyeloid lösemi (KML) tanısı ve benim Doktor benim Hayat şimdi kısa ömürlü kanser bana yaptığı hasar nedeniyle olduğunu söyledi. , Bu durum bilinen olması dolarım 50 Milyon değerinde benim tüm emlak emanet karar verdik size bu para kullanmak böylece size USD (burada Teksas benim miras hisseleri ve petrol blok satışından gerçekleşmiştir Elli Milyon ABD Doları) dul bakım, fiziksel engelli ve hayır kurumları ile insanlar. ... ( daha fazla )
Tarih: 22 Haziran 2013 12:08 PDT
Gönderen: Kaptan Morris Clerk < test@tmvc.com.tw >; için: ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 11:53 PDT
Gönderen: PİYANGO OFİS < fatubassa@zoho.com > Tarih: 22 Haziran 2013 00:43:13 GMT için +01:00 AM: açıklanmayan alıcı:; Konu: DİKKAT: E-POSTA $ 100,000.00 USD KAZANDI. Cevap Yapılır: infolotto11@yahoo.com DİKKAT: E-POSTA $ 100,000.00 USD KAZANDI. Bu, Microsoft Corporation'ın Dünya Piyango (MCWL) 'dir ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 11:51 PDT
Gönderen: Kraliçe Godwin < queen.godwin @ yahoo.in >; Konu: ... ( daha fazla )
Tarih: 22 Haziran 2013 11:35 PDT
Promise Pye 16:22, Benim adım sözdür, ben 30 Merhaba Yüz kitap içinde kısa ayrıntıları gördüm ve yazmaya karar verdim olabilir. gerçek bir arkadaş olarak sizinle iletişim olan ilgileniyorum, ben tüm time.kindly benim e-posta (pyeba @ ile bana cevap sitesini ziyaret edin çünkü bu Facebook beni yazmayın lütfen ymail.com bu i olacak kadar) doğrudan size benim resim göndermek ... ( daha fazla )
Tarih: 22 Haziran 2013 11:15 PDT
Gönderen: Dona Koffe < donakoffe@live.fr > Tarih: 2013/06/20 Konu: SATIŞ / ACİL DİKKAT İÇİN ALTIN. Için: Sevgili Alıcı, ben altın tozu bir sözleşme için sizinle iletişim, ve GOLD BAR am, ilgilenen alıcılar satmak için altın tozu toplu vardır, her kilo 34.500 $ olan Touba ofisimiz tüm 9 yerel madencilik toplulukları temsil etmektedir. , orada satış altın tozu ve bar. Eğer ilgileniyorsanız, size firmamız ve mayın ziyaret edebilirsiniz, siz miktar kullanılabilir görmek ve gideceğiniz yere altın tozu anlaşma ve ihracat yapmadan önce kalite kontrolünü denetlemek için rafineri gidebilirsiniz. 1. Gold Dust 2. 22 Ayar artı ve Saflık% 92.5 ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 11:09 PDT
Gönderen: Finansal Express Company < info@un.com > Tarih: 2013/06/15 Konu: Teklif Kredi için: Biz ciddi bir kişi için kısa vadeli krediler ve uzun vadeli teklif ihtiyacı var. Ben birey ve, borç ve ipotek giderleri yerleşmek küçük işletmeler, kişisel yatırımları başlatmak, bizim seçenekleri hakkında daha fazla bilgi için bizimle temas kurmaktan çekinmeyin para gerekir şirketler için kredi sunuyoruz. Ayrıca bizim özel kredilerin% 3 yıllık artış oranı, kısa, orta ve uzun vadede değişir. Biz tüm ilgili kişiler için% 2 oranında faiz ile ödemek mümkün herkese $ 2000 için 10 milyon dolarlık arasındaki krediler sunuyoruz. ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 09:57 PDT
Gönderen: "Diplomaticagent Mordric Larry." < diplomaticagent.mordriclarry @ yahoo.com > Tarihi: Sat, Konu 22 Haziran 2013 1:15:10 -0700 (PDT): size Tebrik diplomat Mordric Larry DHL kargo şirketi Benin Cumhuriyeti için : Size Tebrik DHL kargo şirketi Benin Cumhuriyeti diplomat Mordric Larry, ben sadece ben ofisimize DHL yönetmen Bay tarafından size teslim talimatı da sevk ile ilgili 4 saat önce bugün havaalanı gelmesi bana sizi bilgilendirmek için bu fırsatı kullanalım . Johnson L Frank ve ben tüm dağıtım belgenin tek havaalanı sarı etiketi sertifikası ile sorunu olduğunu, ama sırasında hepsini belgenin sadece onlara şikayet elde edilir görmek arama özel o sarı etiketi sertifikası doğrudur yok olduğunu. Ama özel olduğu için havaalanında çözmek için küçük bir sorun ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 06:58 PDT
Gönderen: Lauren Ndenwa < ndenwalauren@yahoo.com > Sent: Salı, Haziran 18, 2013 04:39 Konu: sevgi ve güven ile Merhaba arkadaşım sevgili! Benim posta için cevapta çok mutlu değilim. Bugün nasılsın ve gün nasıl ince umut oldu.? Hayat Senegal Dakar üzerinde burada biraz zordur. i Allah'ın lütfuyla i yakında buraya gelecek ve ülkenizde orada görüşürüz umuyoruz. Ben bütün akraba savaşın ortasında kaçtı gibi gidebilirsiniz kime anda herhangi bir akraba yok. Şimdi var tek kişi kampta (Mesih De Kurtarıcı Misyon papaz olan Rev Rev.John Egwusi, ben buraya geldiğimden beri bana çok güzel oldu ama onunla yaşayan değilim yerine ben yaşıyor dişinin hostel kamp erkekler için bir iki pansiyonlar ... (çünkü daha fazla )
Tarih: 22 Haziran 2013 06:43 PDT
Gönderen: BBC MİLLİ PİYANGO 2.013 ÖDÜLÜ PROMOSYON BIRLEŞIK KRALLIK < web.office_002_201 @ verizon.net > Tarih: Cum, 21 Haziran 2013 23:22:13 -0700 (PDT) Konu: TEBRİK için: EK DOSYA AÇIK Kibarca LÜTFEN ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 03:14 PDT
Gönderen: cynthia kawasil < sweetgift25@yahoo.com > Tarih: 2013/06/15 Konu: Merhaba, için: Merhaba, benim adım Cynthia, Memnun oldum, ben ilişkinin anlamını anlamak iyi bir insan arıyorum birbirlerine güven ve inanç, bugün Profil okuduktan sonra sana ilgi almak. Ben yaş veya mesafe ilişkisi ile ilgili belirterek inanıyorum, benim özel e-posta adresi üzerinden bana cevap Lütfencynthiakawasi@yahoo.com Ben cevap son bekliyorum. inanç ve güven ile. ... ( daha fazla )
Tarih: 22 Haziran 2013 03:03 PDT
Gönderen: Madame Sidonia Arek (Bayan) <Mou CYJYZQH@163.com 2013/06/20 Konu: RE: My Övgü / Sizin Yardım> Tarih! Için: Alıcı < CYJYZQH@163.com > Buffalo Ticaret Bankası BCB Junction Juba Town, Güney Sudan Benim övgü, My Name Madam Sidonia Arek Ben Buffalo Ticaret Bankası, Juba Town, Güney Sudan bölgesel müdürüyüm (Bayan) Mou, ben Eğer iyi niyetle bu öneriyi yazmak, ben 46 yaşındayım iki çocuk babasıdır. ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 02:20 PDT
Gönderen: DR, SONIA FATIMA <ROSE soniafatimarose@yahoo.com 2013/06/21 Konu: Sevgili, ben Lütfen için senin yardımına ihtiyacım var:> Tarih Sayın Bay / Bayan Benim adım Miss SONIA FATIMA GÜL, çalışan bir tıp doktoru Şu anda Suriye'de NATO. Ben ülkenizde bir güvenilir ve güvenilir birey için benim kapsamlı bir araştırma sırasında değerli kişi var, ben kendimi buluyorum bu durumda sizin yardımınıza ihtiyacımız olacak. Gerçekten korkuyorum ve ben ben NATO.I bir süre sır olarak tutmuş arama ve kurtarma ekibi sırasında Suriye bileşik Beşar Esad başkanı yapılan bazı para in sır kime bilmiyorum ve Ben ... ( daha fazla ) 
Tarih: 22 Haziran 2013 00:01 PDT
Gönderen: Lloydstsb Krediler < noreply@lloydstsb.com > Tarih: 2013/06/18 Konu: SİZİN KREDİ GEREKİR? Için: acil bir iş ya da Bireysel Krediler ihtiyacınız var mı? Biz% 3 çok düşük bir faiz oranıyla İş ve Bireysel Krediler hem de sunuyoruz. İlgilenen kişiler bizim e-posta yoluyla bize ulaşabilirsiniz: transfer-lloydstsbuk@gmx.co.uk veya Ajan (Dr Edwin Peterson) çağrı 919.873.828.196daha fazla bilgi ve başvuru için. Selamlar, ... ( daha fazla ) 
Tarih: 21 Haziran 2013 23:54 PDT
Gönderen: jeff scott < oracle@sopia.co.jp > Sent: Fri, 21 Haziran 2013 19:45 Konu: Lütfen ... ( daha fazla ) 
Tarih: 21 Haziran 2013 23:44 PDT
Gönderen: REV FASULYE MBA < mariosirica@alice.it >; için: ... ( daha fazla ) 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...