22 Haziran 2013

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ 4 NCÜ BÖLÜM

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ
 4 NCÜ BÖLÜM


419.bittenus.com: 

"EDWARD ANDERSON: 

Eğer ($ 5,5 Milyon aldığınız her iki gün kadar" artı 

Geçenlerde alınan 29 daha fazla aldatmaca mektup.

419.bittenus.com bağlantı

Tarih: 21 Haziran 2013 12:27 PDT
Gönderen: EDWARD ANDERSON < ayewassociate@gmail.com > Tarih: 2013/06/20 Konu: ATM Ödeme Fonu, ATM Ödeme Fonu, Şimdi gönderilecek Visa ATM Kartı ödeme ($ 5,5 Milyon Birleşik Devlet Dolar) düzenlenmiş olan Visa ATM Kart ile: Ödeme Visa ATM Kartı ile size her gün için geri miktarı gönderen bir $ 5,000 dolar Accra-Gana bakanı fonları size aracılığıyla Visa ATM Kart almak için gereken şu anda standartları sanatçı bilgilerini göndermek Will Aldığınız kadar Kurye Visa ATM Kartı her iki gün alacak olan ($ 5,5 Milyon Birleşik Devlet Dolar) Visa ATM Kart üzerinde büyük para içerir çünkü. ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 12:24 PDT
Gönderen: Mr.Akpo Martins < luca.cella.itfp @ alice.it > için: Sent: Cuma, Mayıs 24, 2013 03:49 AM Subject: SİZİN ACİL DİKKAT ÇAĞRI (220) 390-5.560 Dikkat Sayın Müşterimiz HOŞGELDİNİZ, bizim Çağrı Teslimat ajan 2103905560 o sadece senin $ 2.5 Milyon US içerdiği için sevkiyat kutusu ile Teksas geldi. O kadar kısa zamanda konsinye kutusu teslim böylece Sizin Tam adı, adresi, telefon ve En yakın havaalanı Adı teyit ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 12:21 PDT
Gönderen: Kiki Aamaka. < officefile1234@cantv.net > Tarih: Wed, 16:53 Konu de 5 Haziran 2013: Sen Biz Western Union Para Transferi ile ödeme etkilemeye sonucuna varmışlardır Fon için Western Union İletişim ve kadar günlük $ 5,000.00 göndermek için $ 1,2 Milyon tamamen aktarılır. adresi altında olan, Western Union müdürlüğümüzü. Ajan: Thomas Adewale. E-posta:western.union4045 @ outlook.com , ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 12:14 PDT
Gönderen: Johnson Clast < andrefoundation@yahoo.com > Tarih: 2013/06/10 Konu: I Güven mi? Için: Benim adım Johnson Clast Sevgili Arkadaşlar, ben Yemek borusu kanseri teşhisi kondu. Bu tıbbi tedavi her türlü meydan okudu ve şu anda ben tıbbi uzmanlara göre, sadece yaşamak için birkaç ay var. Gerçekten herkes (hatta kendimi) bakım asla Özellikle, çok iyi hayatımı yaşamış değil ama benim business.Though ben cömert değildi, çok zengin, ben her zaman insanlara düşman ve sadece benim iş olarak odaklı ben bakım tek şeydi. Ben şimdi sadece dünyadaki tüm para ya da yapmak isteyen daha çok hayati olduğunu biliyorum ama şimdi ben bu pişman. Ben ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 12:11 PDT
Bana Jenifer Bahi 08:42 (2 saat önce) Merhaba canım, bana geri yazma için teşekkürler, benim adım Bayan Jenifer Bahi olduğunu. Ben 23 yaşında, Sudan Cumhuriyeti Kuzeydoğu uzun boylu Afrika, 5.8 m, 65.25 kg, cilt adil, hiç evlenmemiş, ben bir ülkenin şu anda Senegal Dakar sığınma kampında yaşayan m, Birleşmiş Milletler altında Yüksek Komiserliği olan iç savaş sonucunda Mülteciler (BMMYK) için ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 12:06 PDT
Dnia Pitek, 21 Czerwca 2.013 14:01 AFRİKA BİRLİĞİ KOMİSYONU < skayebank@yahoo.fr > napisa (a) ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:59 PDT
Gönderen: Yayıncı Takas < catherine.bremmell @ bigpond.com > için: Sent: Çarşamba, Haziran 19, 2013 06:18 Konu: Re. Tebrikler, e-posta adresinizi bugün yapıldı bu Yayıncı Takas loto çekiliş devam içinde ($ 1,000,000.00 USD) kazandı, iddiaları için aşağıda detayları doldurun. Bize geri e-posta: ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:54 PDT
Gönderen: Rev Jerry Mark < enric77@alice.it > Sent: Fri, 21 Haziran 2013 07:00 am Konu: SİZİN ATM VISA KART ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:48 PDT
Tarih: Cum itibaren 21 Haziran 2013 11:47:26 +0100: bankplcneco@yahoo.fr Konu: Bayan Gayleatha B.Brown Kimden: ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:45 PDT
Gönderen: williamsmithdept@hotmail.com Konu: Acil Dikkat Matters Yararlanıcı Tarihi: Thu, Araştırma İstihbarat Alan Birim J. Edgar Hoover 20 Haziran 2013 21:16:43 +0000 Federal Bürosu Binası 935 Pennsylvania Avenue, NW Washington, DC 20535-0001 , ABD. Acil Dikkat: Ben Federal Soruşturma Bürosu (FBI) Alan İstihbarat Biriminden özel ajan Darrell Schmitter duyuyorum Yararlanıcı, sadece ele ve New York'ta John F Kennedy havaalanında iki (2) gövde kutuları el ve eşiğinde olan var Bizim bürosu merkezi için hareket. Biz kutuları içeriği aranılarak kontrol ve dolar 4.1 milyon toplamı ve gibi adını taşıyan, aynı zamanda yedekleme belgeleri içeren bulundu ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:42 PDT
Gönderen: "lehine yousif" < favour15yousi@live.com > Tarih: 21 Haziran 2013 04:59 AM Subject: Seni Cc daha fazla bilgi edinmek gibi olacak: Benim Sevgili, benim posta cevap çok mutluyum. Günün nasıl geçti? ince umut ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:40 PDT
Gönderen: CITIBANK BÖLÜMÜ < mikecorbat.citbank @ usa.com > için: Sent: Cuma, Haziran 21, 2013 05:34 AM Subject: ÖDEME BİLDİRİM ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:37 PDT
Von: Millionen [mailto: amelie.passini @ modani.com ] Gesendet: Freitag, 21. Juni 2.013 9:02 Betreff: Sehr geehrter Gewinner, Sehr geehrter Gewinner, Wir empfehlen, dass Sie PDF angehngter Datei anzuzeigen. Kontaktieren Sie Ihren Agenten und holen Sie LottoGewinn Fllen Sie Faks başına aus und Verarbeitung senden es Formülü das: 0034 917903992 Mit freundlichem Gruss, Verwaltung ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:32 PDT
Gönderen: Precuous Avor < avorprecious2@yahoo.co.uk >; Konu: ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 11:24 PDT
Gönderen: " remmitance_dept@centralbankheadquaters.org "< remmitance_dept@centralbankheadquaters.org > Sent: Monday, 21 Haziran Konu 2.013 21:43: HEMEN SÖZLEŞME ÖDEME. Attn: Sana ben ödenmemiş ödeme, değerinde Nijerya federal hükümet ile ödeme nedeniyle yabancı ve bazı miras para hem ilgili Senato Başkanı, Nijerya Federal Cumhuriyeti, DAVID MARK (GCFR) bir kişiden talimat Bu not etmek istiyorum bize 10.500.000 $ dolar (On milyon beş yüz bin abd dolar). Ben ödeme işleniyor ve en kısa sürede bu mektuba cevap olarak size çıkacak sizi bilgilendirmek istiyoruz. ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 09:17 PDT
Gönderen: MICROSOFT ÖDÜLLER MERKEZİ < gsmdraw@gmail.com > Tarih: 2013/06/20 Konu: için SİZİN AJAN Grup: MICROSOFT ÖDÜLLER CENTER 124 Stockport Road, Longsight, Manchester M60 2DB - İngiltere E-Posta Adresi Bir ​​Milyon İngiltere kazandı 2013 Microsoft Splash Ödülleri pound (1,000,000.00) (ULUSLARARASI) E-postalar ID Pencere canlı ve Yahoo tarafından düzenlenen ve diğer e-posta sağlayıcılarından birkaç çizin. E-posta Kimliği şirket ve bireysel e-posta adresleri çekilen bilgisayarlı oy sistemi seçildi. Bu E-posta ile Londra'da ödül temas Bay Mark Steven iddia etmek ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 09:15 PDT
Gönderen: Rose Desmond < rose_4desmond@rocketmail.com > Tarih: 2013/06/18 Konu: TÜM SEVGİ VE GÜVEN İLE HAKKIMDA. Bir sevgili, öncelikle benim e-posta Yanıtınız için teşekkür ederim. Orada her şey nasıl? ben bugün çok güzel orada ülkenizde üzerinde iyi sağlık ve atmosferde olduğuna inanıyoruz. Benim adım Rose Desmond, ben 24years yaşlıyım ama yaşla birlikte rahatım o kadar yaş gerçek bir ilişki içinde önemli değil, ben şu anda (hiç evlenmemiş) tek, cilt adil (Batı Afrika'da Liberya,) geliyorum ve birkaç yıl önce benim ülkemde mücadele edildi iç savaşın bir sonucu olarak burada Dakar Senegal ikamet ediyorum. ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 09:09 PDT
Gönderen: Mr.Mark Muller < markmullerfirm@lawyer.com > Tarih: 2013/06/18 Konu: Sevgili Arkadaş Sevgili Arkadaş, Benim adım Bay Mark Muller Esq, hukuk da bir avukat.. Ben iyi niyetle sizinle temas ediyorum. Biz kısa bir tartışma varsa sakıncası yoktur umarım? Sana bir teklifim var. Eğer ilgileniyorsanız lütfen daha fazla bilgi için bana geri almak. Yanıtınız son derece onur duyarım. Saygılarımızla, Bay Mark Muller Esq Linkedin: www.linkedin.com/pub/mark-muller/62/a/76b/ ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 09:04 PDT
Gönderen: Bayan Gina Rinehart < gina@artes.udea.edu.co > Tarih: 2013/06/18 Konu: Allah için The Last Time For You seçilen Has: Benim Sevgili Arkadaş ve Ortak, benim Sayın Sevgili size selamlar, benim adım Gina Rinehart, Perth, Batı Avustralya doğumlu Avustralya büyük bir vatandaşı, sana değer ($ 200,000,000.00) Ben YARDIM için kullanmayı planladığınız iki yüz milyon dolar için bir misyonu var olduğunu. Cevap düğmesine tıklayarak ilgilenen varsa yanıtlayın. Tanrı sizi korusun. Gina Rinehart ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 08:58 PDT
Gönderen: Mr.Terry Williams < t.schuur9 @ upcmail.nl > Tarihi: 2013/06/20 Konu: To ME BACK TO GET: Sevgili Arkadaş, ben senin ilgili sizden haber vermeden bu kadar uzun bekledi bu yana 900.000 mümkün taslak değer onaylamak .00 usd, devam ettim ve para paraya ve kendi ofisine iletişim üzerine size sunmak için talimat ile Afrika giysi kutusu, ben üç ay course.You için başka bir ülkeye bugün ayrılıyorum olarak Trans dünya kurye hizmeti ile kayıtlı Onları onlar, talep edilen tüm ücretleri ödemiş aklınızda box.Bear ile geciktirmek önlemek için şimdi onlarla iletişim kurabilirsiniz ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 08:39 PDT
Gönderen: Adline Williams < adlinewilliams25@yahoo.co.uk > Tarih: 2013/06/17 Konu: Merhaba için:adlinewilliams25@yahoo.co.uk benim tanıştığımıza memnun oldum, sevgili bir İyi günler Merhaba tatlı, biliyorum bu masaj sürprizler you.I evlilik life.Miss Adline yol açar sizinle uzun süreli ciddi bir ilişki kurmak gibi olacaktır. Ben ne yazık ki bu yüzden bütün diğer silinen fotoğrafları var, burada çok fazla postaları almak facebook seni olduğunu düşünüyorum.! Üzerinde güzel e-posta gördüklerim sayesinde, i zor ifade etmek bulundu you.but ile görüşmek için çok önemli bir şey var orada kendimi, üzgünüm bir kamu site.I 'm bu yana ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 08:35 PDT
Gönderen: Tina Awori < tinaawori10@yahoo.in > Tarih: Thu, 20 Haziran 2013 08:11 Konusu: TINA KAYNAKLANAN Sevgili How are you today? ben çok duyuyorum ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 08:28 PDT
Gönderen: James Şövalye Sent: Cuma, Haziran 21, 2013 02:49 AM için: açıklanmayan-alıcıları: Konu: ABD Büyükelçiliği (James Knight) den Tebrik. ABD Büyükelçiliği (James Knight) den Tebrik. Burada Benin Cumhuriyeti'nde Western Union müdürü size reddetti sırf hazineleri hesap hükümet için fon aktarma söyledi çünkü ben sizin fon yasal belgeleri ile birlikte bu sabah masama getirildi sizi bilgilendirmek istiyorum lütfen 109 $ ama ben bugün sizden duymak kadar beklemek onlara da fon transfer ücreti ödemek ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 07:21 PDT
Gönderen: FBI ABD BÖLÜMÜ < w_western123@yahoo.fr > Tarih: Cum, 21 Haziran 2013 00:34:13 +0100 (BST) Konu: için FBI NEW YORK KAYNAKLANAN BİR KEZ DAHA RESMİ MEKTUP: Araştırma Amerika Birleşik Devletleri Bölümü Federal Bürosu Yeni Adalet FBI New York 26 Federal Plaza 23 Kat. York 10278-0004: FBI New York'tan resmi yazı. Gönderen: Araştırma Bölümü Federal Bürosu: Terörle Mücadele ve Para Suçları Bölümü Ofis: Washington, DC Merkez Adres: J. Edgar Hoover Bina 93 Pennsylvania Avenue, NW Washington, DC 20535-0001. ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 06:57 PDT
Tarih: Sal itibaren 11 Haziran 2013 3:42:25 -0700: malikbrowntg@yahoo.com Konu: CEVAP (Miras Fonu Talep) GENÇ Sevgili, e-posta adresi ile bana geri almak için teşekkür ederiz, bu garip gelebilir, biliyorum ve size inanılmaz, ama gerçek ve doğru, hiç herhangi bir nedeniniz asla, ben yavaş yavaş açıklığa kavuşacaktır ve benim açıklama anlayacaksınız, ben şaka için burada değilim, im saygın yasal armatür ve temin etmek istiyorum Benimle çalışan pişman, benim kelime ve şerefim üzerine yemin ederim ki, bu iddia için banka tarafından gerekli tüm deliller ve cevaplar var, ben, hiç işbirliği pişman için herhangi bir nedeniniz asla benim kelime ve şerefim üzerine yemin ederim yaygın olarak seyahat adam claim.Being Bu miras benimle, akraba geçmişte sizin ya da anne ile temas olmalı ya da doğmadan önce o senin ülkeyi terk olmalı veya teenage.My geç müşteri, Bay sırasında akraba veya ülke adam MD GENÇ,, ölümüne kadar büyük bir Altın ve Petrol Dealer.He çok kardeşleri yardımcı olmak için sevilen kardeşlik ve İnsanlığa adanmış, ve hatta poor.His büyük Hayırseverlik için vermek onu elde edildi Yaşamı boyunca çok sayıda ödül. Bu iddia gizlidir ve banka benim geç müşteriye Kin Sonraki olarak onay için gerekli olan delilleri sağlamak için% 100 risk free.I söz emin olun, Bay MD YOUNG.I sen tüm göstergeler görebilirsiniz çok dikkatli ve tedbirli kişi ve sizin gibi bu tür dikkat ile ilgili sorunlar yaklaşım olanlar sadece yeterince uzun yaşamak ama life.As söylüyorum her yarışı kazanmak değil sergiledik, o iş nişan için Ortadoğu'ya seyahat Tatil döneminde bir uçak kazasında öldü akrabalarınız bazı iş, kişisel iş yatırımların yaşam ya da alanında onların peşinde nedeniyle başka ülkelere ülkeyi terk çünkü. Yani ona kadar bilmiyor olabilir. Bu uçak kazası yaptığı ani ölüm bir kanıtıdır:http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3348109.stm ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 03:32 PDT
> Konu: TEBRİK SİZ ŞAMPİYON oldular> için: ahmet.bozdemir @ denizcilik.gov.tr ​​> Gönderen: ahmet.bozdemir @ denizcilik.gov.tr ​​> Tarih: Thu, 20 Haziran 2013 Kazanan Sevgili 21:07:55 +0100 >> , Tebrikler! Londra'da İngiltere'de düzenlenen devam eden Apple iPhone E-posta Piyango 2013 yılında 1,000,000,00 YTL (Bir milyon büyük İngiliz Sterlini) kazandı. Bu piyango programda bu para girmek ve kazanmak için bir piyango bileti satın almak gerekmez, e-posta adresinizi şanslı numaraları ile elektronik oylama sistemi (75755100) seçildi. Bu vesile ile size ödül anında serbest bırakılması için ödeme ve iddiaları bölümüne başvurun tavsiye edilir. Aşağıdaki e-posta adresine bizim talep sürecinin ajan Sayın Sir Wallace Anderson için para ödülü e-posta şanslı numaraları iddia için: ( wallaceanderson@5d6d.cn ) Selamlar, Piyango Bildirim Takım. ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 03:19 AM PDT
Gönderen: Euro-Milyon Piyango < memberserv@blumail.org > Tarihi: 20 Haziran 2013, için 02:55:16 PDT: açıklanmayan alıcı:; Konu: Tebrikler! Cevap Yapılır: ealottry@live.co.uk Attn: E-posta Hesap Sahibi, Tebrikler! ayrıntılı bilgi için ilişikteki dosyayı açın Biz mutlu size Avrupa-Milyonlarca çizmek (# 591), Londra-Birleşik düzenlenen çevrimiçi Piyango promosyon ... duyurmak ( daha fazla )

Tarih: 21 Haziran 2013 02:18 PDT
Gönderen: Kenneth D. Williams < atmcardpayment@hotmail.com > Sent: Thu, 20 Haziran 2013 09:43 Konu: Re: ATM ÖDEME KODU-(ATM-222) ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 02:07 PDT
Gönderen: JANET NAPOLITANO < hhhyyy44@gmail.com >; için: ... ( daha fazla )
Tarih: 21 Haziran 2013 02:05 PDT
Gönderen: Amerika Birleşik Parsiyel Servis < secretaryfrankben1@gmail.com >; için: ... ( daha fazla ) 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...