22 Haziran 2013

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ 3 NCÜBÖLÜM


İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ

 3 NCÜ BÖLÜM
Tarih: 20 Haziran 2013 02:44 PDT
Gönderen: Ulusal Güvenlik Ajansı < mrbrain@live.com > Tarih: 2013/06/20 Konu: ÖDEME GÜNCELLEME için: Bu sizin lehinize US $ 10.5Million en bekleyen ödeme serbest için ellerini koyarak birlikte FBI ve İç Güvenlik ile Ulusal Güvenlik Ajansı . Federal Rezerv Bankası aşağıdaki acentesinden FONU TANITIMI KAYIT GÜMRÜKLEME BELGESİ sabitleyen iki iş günü içinde banka hesabınıza US $ 10.5Million en onaylı fon transfer edecek bilgilendirilmelidir. Bu nedenle Tel Mark Kojo İletişim için tavsiye edilir 234-8169609435 veya ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 13:09 PDT
Gönderen: Bayan Darlena Williams Sent: Perşembe, Haziran 20, 2013 07:28 için: açıklanmayan-alıcıları: Konu:. İyi haber (BM) / (ECOWAS) FEDERAL HÜKÜMET EKONOMİK Meltdown TAZMİNAT (DÜNYA BANKASI DESTEKLİ PROJE) bir DÜNYA MEVCUT EKONOMİK Meltdown İÇİN TAZMİNAT. TEBRİK Ben SONUNDA SİZE Etrafta HERHANGİ BİR OTOMATİK TELLER MAKİNA DAN ÇEKİLME İZİN BANKA KARTI İLE ÖDEME İÇİN ANLAŞMA SONRA BU SABAH EMS KURYE FİRMA İLE ATM MASTER CARD KAYITLI VAR. ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 01:02 PDT
Gönderen: Kaitlyn Pardo < nelsonkoulele@cantv.net > Tarih: 2013/05/17 Konu: Re: Nice To Meet, Re: Nice To Meet, bugün yıllık Nasıl? Benim adım Ben dua gece fısıltı gibi Kaitlyn ve güzel bir arkadaş için arama girdi, gerçekten onun arkadaşı anlamak ve paylaşmak Bir arkadaşım, ben Aklım, iletişim rastladım ve kalbim dostluk için sizinle iletişim kurmak için söyledi birlikte duygu. lütfen benim isteğini kabul edin, ben mesafe veya yaş bir engel olabilir ama aşk çok birbirine yakın olmak mesafe, sana benim resimleri gönderecek hemen ben cevap almak bağlı bir köprü olduğu için en bize bağlamak sevmeme izin asla inanıyorum . In Love senin, ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 12:45 PDT
Tarih: Çar itibaren 19 Haziran 2013 10:39:46 +0100: linydajobe@yahoo.de Konu: WG: Darling i sevgi ve confi ile yardıma ihtiyacınız nasıl bugün? Sana iyi yapıyor inanıyorum, ben senin cevapta çok mutlu değilim. maden Senegal Dakar üzerinde burada biraz sıcak. Onun sadece bir hapishanede kalmak gibi, ben Tanrılar lütfuyla yakında buraya gelecek umuyoruz. Şimdi ben gidip kime herhangi bir akraba yok, ben şu anda sahip tek kişi kampta (tüm Kiliseler için Mesih) buradan papaz olan Rev.John Mark. Buraya geldiğimden beri o bizim için çok güzel oldu, ama biz değil, onunla yaşamıyoruz ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 12:19 PDT
Bay JAMES POWELL Mon 17 Haziran 8:59:55 2.013 rev_kelvinwilliams@aol.com Federal Araştırma Bürosu (FBI) Terörle Mücadele ve monitory Suçlar Bölümü. Soruşturma Of Federal Bürosu. Cumartesi Cumartesi Çalışma saatleri için J.Edgar.Hoover Bina Washington DC Müşteriler Servis Saatleri / Monday Monday: Sevgili Yararlanıcı, toplantılar serisi, Birleşmiş Milletler Teşkilatı Genel Sekreteri ile son 7 ay içinde yapılmıştır. Bu 3 gün önce sona erdi. Bu dolandırmaya geçmiş bozuk Toplum neredeyse kendi bencil bir nedenle kendilerine fon düzenlenen Yetkililer ve bir denemede fonu tüm yararlanmaktadır bazı kişiler nedeniyle $ 850,000.00 ve melodi sizin fon almadığınız isobvious sizin hangi fon bitiş ve fon alınması gereksiz gecikme kadar çok kayıplara yol açmıştır. Birleşmiş Milletler ve Federal Araştırma Bürosu tarafından Interpol gelişmiş Ulusal Merkez Bürosu başarıyla Nijerya Ekselansları Cumhurbaşkanı İyi şanslar Jonathan mevcut başkan için bir görev için geçti ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 12:13 PDT
Gönderen: Gomez İran Hükümdarı < sophygomez977@yahoo.com > Tarih: 2013/06/20 Konu: Bu aşk ile tüm benimle ilgili ve Sevgili benim Merhaba, bugün nasılsın, öncelikle benim e-posta için tepki için teşekkür ederim güven; içinde mesajı doğrultusunda, ben size gönderilen hangi bir, ülkenizdeki orada her şey, sana sağlık durumunun iyi olduğu nasıl inanıyoruz, ve ülkenizdeki orada atmosfer bugün çok güzel olduğunu? Benimki burada üzerinde biraz sıcak ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 11:59 PDT
Gönderen: ABD Gümrük ve Sınır Koruma Servisi <DAN usacustomservices1011@outlook.com > için: Sent: Çarşamba, Haziran 19, 2013 21:15 Konu: ABD Gümrük ve detaylar için Sınır Koruma Hizmet Bölümü Daha ekli dosya ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 09:54 PDT
Gönderen: Marit Bjerknes Rd < maritbj@vfk.no >; için: ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 09:45 PDT
Gönderen: test@andrevillemont.com Sent: Wed, 19 Haziran 2013 07:55 PDT Konu AM: Nijerya MERKEZ STALLION PLAZA 36, Marina Lagos numaranın görüntülenmesi talebinde FONU ÖDEME Union Bank. Yurtdışı operasyonların bir ofis Ogundipe Gbolahan David E-posta: unb.bank @ aol.com sizin miras / piyango / sözleşme toplamı ödemek için Federal Maliye Bakanlığı yönergesine FONU ÖDEME Sequel numaranın görüntülenmesi talebinde. Bir ATM Kart Numarası: 5120 8156 1062 5647 USD değerinde $ 750.000 Maliye Bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş da tevkif transferi bir parçası ödeme olarak Nijerya Birliği banka tarafından akredite edilmiştir. Sizin lehinize Federal Maliye Bakanlığı (FMF) tarafından verilen ödeme yetki görünümünde, size doğrulama ve ATM kartı derhal serbest bırakılması için aşağıdaki bilgileri bize talep. 1. Tam Adı: 2.Phone numarası: ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 09:42 PDT
Gönderen: Mark Williams < jamesjim@cantv.net > Sent: Thu, 20 Haziran 2013 09:36 am Konu: Atten faydalı, ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 09:34 PDT
Gönderen: Graham Perry < grahamperry001@yahoo.co.jp > Tarih: 2013/06/19 Konu: Yatırım için: Alıcılar <grahamperry001@yahoo.co.jp > Merhaba, Avukat Graham Perry Sivil Avukat duyuyorum. Ben ülkenizde onu mali emlak yatırım yapmak isteyen bir müşteri var. Eğer bu öneriyi ilgi gösterir yalnızca bu işlemin bilgilerini döşenmiş olacak ama bu özel bir düzenleme gerektirir. Biz dışarı çalıştım yanı sıra, işlem yedeklemek için tüm yasal belgelere sahip ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 09:24 PDT
Gönderen: Dr Tom Samson < mr.philipw @ yahoo.com > Tarihi: 2013/06/19 Konu: SİZİN TAZMİNAT $ 3.2M için İÇİN İLETİŞİM:, Bu zevk o fon almak size benim başarı hakkında bilgi vermek Sevgili Friend Yunanistan yeni bir Ortak işbirliği ile transfer. Ben bu fonların transferi bana yardımcı olmak için geçmiş çabaları unutmadı. Şimdi onun e-posta benim Sekreteri Frank Basell'in irtibatafrankbasell@yahoo.fr ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 09:11 PDT
Gönderen: Bayan Aisha Kaddafi < miss_aisha_gaddafi11@yahoo.fr > Tarih: 2013/06/19 Konu: Sevgili Efendim, sana ailem benim geç kardeşim toplamı içeren İspanya'da bir güvenlik şirketi tevdi sevk almak yardımcı gerekir bana cevap $ 56,000,000.00. Ailem ülkenizde hesabınızda elinizde ya da nereye kadar seçtiğiniz kez fonların% 30 vermeye karar verdi. Konsinye için tüm belgeleri ilgili taranır ve gönderilen mevduat sırasında ve ailem avukat yararlanıcı olarak stand güçlendirmek için bir YETKİ MEKTUBU hazırlayacak olacak ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 04:28 PDT
Gönderen: BARR. WALTER ADAMS. < barr_walter_adams4@yahoo.com.cn > Sent: Thu, 20 Haziran 2013 02:54 pm Konu: Re: SEN İLE ÇALIŞMA İYİ OLACAK. ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 04:09 PDT
Gönderen: Mrs.Linda İnanç < edwarl@cantv.net > Tarih: 2013/06/19 Konu: SİZİN İÇİN için İYİ HABER:moneyremain2000@yahoo.com !! Dikkat edin! EMS OFİS: Adı Mr.JERRY BROWN, E-posta: Biz teslimat bilgileri ile İletişim (9665776) lütfen kayıt kodu ile EMS kurye firmaları ile (US $ 2.6MillionUSD) sizin ATM KART kayıtlıcustomerserviceemsexpress@yahoo.es .. . ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 03:54 PDT
Gönderen: roselinewilliams816@yahoo.it Gönderilen: Perşembe, Haziran 20, 2013 02:43 ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 03:47 PDT
Gönderen: Gönderilen Nijerya Ulusal Petrol Şirketi: açıklanmayan-alıcıları: Cuma, Haziran 21, 2013 00:57 AM Konu için: KESİNLİKLE GİZLİ YATIRIM TEKLİFİ Nijerya Ulusal Petrol Şirketi NNPC Towers, Central Business District, Herbert Macaulay Way, PMB 190, Garki, Abuja. GRUBU GENEL MÜDÜR VE OFİS, Sevgili Efendim, ben Engr Andrew Yakubu, NNPC Grubu Genel Müdürü duyuyorum. Ben 60m $ var ... ( daha fazla 
Tarih: 20 Haziran 2013 03:43 PDT
Gönderen: Mrs.Susan Iwanski < s_iwanski@yahoo.com > Tarih: 2013/06/17 Konu: Tanrı adına selamlar ben iyi niyet ve sana email.My kararın önemini anlamak umuyor size yazmak Geçenlerde Kanser tanısı ve doktor az 6 hafta yaşamak zorunda söylendi çünkü sensin başvurun. Bu ani haber bana açıklandı, ben geçmişte hayatımı yansıtan edilmiştir. Bu eski kocam ve ben huzurlu evlilik 24 yılı aşkın sonra, bizim sayısız zenginlik devralır kendi hiçbir çocuğu olduğunu ağrılıdır. Geçmişte, ben Haiti deprem mağdurlarına ve son zamanlarda Japonya ve Tayland aynı mağdurlarına makul bağış yaptık. Şimdi benim sağlık giderek kötüye gidiyor, ben bütün bu yapmaya devam edemez ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 03:27 PDT
Gönderen: Sayın ismael Bikienga < mr.ismaelb @ yahoo.com > Tarihi: 2013/06/15 Konu: Ben acil iletişim bekliyor. Için: Sayın Ismael M. Bikienga ve Danışma. Şarj Yabancı Havale Birimi Kıdemli Denetçi, Afrika Bankası (BOA). Ouagadougou Burkina Faso. Batı Afrika. Sevgili Arkadaş, Good Day, bu mesaj bir sürpriz olarak gelecek biliyorum. Bay Ismael M. duyuyorum ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 01:26 PDT
Gönderen: LTC Huffman < cole.sgt @ hotmail.com > için: Gönderilen: Attn MEKTUBU - Sevgili arkadaşım: Çarşamba, Haziran 19, 2013 08:30 AM Subject. Saygısızlık ve güven ile ben ABD ile önceki toplantı temas ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 01:22 PDT
Gönderen: Dr.Evans Egobia itibaren < accdeptfedminagric1@gmail.com > için: accdeptfedminagric1 <accdeptfedminagric1@gmail.com > Sent: Wed, 19 Haziran 2013 23:36 Konu: Sen ilgileniyor musunuz? / / / 819.171.163.2 ... ( daha fazla )
Tarih: 20 Haziran 2013 01:19 PDT
Gönderen: Philip Mary < maryphilip93@yahoo.com > Tarih: Wed, 8:56 AM PM Konu de 19 Haziran 2013: Sevgili i 'm Sevgili, gerçekten için benim küçük davete yanıt için teşekkür ederim şimdi yazmak için mutlu dostluk. Günün nasıl geçti?. Mine Moskova Rusya burada biraz soğuk. Benim adım, Mary Philip 24 yıl Suriye Arap Cumhuriyeti, 5.11ft ülkemde yönetiminin savaşın bir sonucu olarak, cilt Fair, uzun boylu (daha önce hiç evlenmemiş) ve şu anda Moskova Rusya burada mülteci kampında yaşayan am Suriye geliyorum . Rahmetli babam Dr Philip Alexander başarılı bir işadamı ve aynı zamanda o zaman Hükümet aktif bir destekçisi bir politikacı olduğu için ailem isyancıların ilk hedef arasında yer aldı. Çünkü Savaş, ailemin tüm üyeleri bir soğukkanlılıkla öldürüldü ve bizim aile evi ateşe verildi. Ben şanslıydım ve bu ölümcül olay gerçekleşti zaman okulda yaşayan çünkü ölüm kaçtı. Ben şimdi bir mülteci kampında yaşıyorum ülke Rusya ile yakın benim yol yapmak başardı gibi tek hayattayım, ben çirkin bellek geri getirecek gidiş olarak yeniden Ülkem dönmemeye söz verdi bana geçmiş. Orada beni rahatsız eden bir şey olup, ben ihanetler ve bana yararlanarak biri önlemek için, herkese ifşa korkuyorum çünkü uzun süre kendime sakladım. Eğer arkadaş olarak yanımda ol ki bana söz eğer Ama sonra sana açılacaktır. Senin hakkında daha fazla ve ne şu anda yaptığını bilmek istiyorum. Benim sonraki posta kendimi daha anlatacağım., Mayıs Tanrı size yol ve korumak. Ben cevap bekliyor olacak. Harika bir gün var. Selamlar, Mary ... ( daha fazla ) 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...