20 Mayıs 2013

HAYAT SENDEN ALACAĞIM VAR

Hayat Senden Alacağım Var
Kaybolan yıllarımı bana geri verebilir misin?
Giden gençliğimi, ölen sevdiklerimi,
O güzel öğrencilik yıllarımı ve arkadaşlarımı,
 kurşunla vurulan yavuklumu,
Bana geri getirebilir misin hayat?
Fakir ama mutlu çocukluğumu,
Hormonsuz meyve ağaçlarımı,
o mis kokulu Ihlamur ağacımı bana verebilir misin?
Tozlu yollarında koştuğum dar sokaklarımı,
Top oynadığım toprak sahamı,
bana geri verebilir misin hayat?
Veremezsin biliyorum, veremezsin.
Sen versen versen 
Ezelden beri verdiğin dertlerimi verirsin,
Kanayan yaramı kanatırsın.
Hayatta yaşanacak ne kadar kötülük var,
ant içmişsin hayat bana hala yaşatırsın,
çünkü her şey gibi sen de kalleşsin sen de kalleşsin hayat.
Yeter artık Şimdi sana baş kaldırıyorum,
isyan ateşini yakıyorum,
Yaşayamadığım güzellikleri, söke söke almak için geliyorum,
Bekle beni hayat Bekle geliyorum.
Çünkü senden alacağım var
Yok sana vade made bana geçmişimi, geri ver hayat,
geri ver Senden alacağım var. 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...