18 Mayıs 2013

KORKMA DİYORSAN BANA..




Korkma Diyorsun Bana

Korkma diyorsun bana bilirmisin ki Yaralı bir ceylandır benim yüreğim Artık akmasa da bir damla kanı O paramparçadır viranedir Söyle olabilir misin dermanım Sarar mısın en derin yaralarımı Çıkarabilir misin ihanetin hançerini sırtımdan

Koşulsuz şartsız sevebilir misin beni Korkma diyorsun bana anlayabilir misin ki Sessizce akan göz yaşlarımın sebebini Geceleri yıldızlara haykırışlarımı Semaya açılan ellerimi dudaklarımdaki duaları Sana uzanan ellerimi sıkıca kavrayabilir misin Koşulsuz şartsız sevebilir misin beni 

Korkma diyorsun ya bana Söyle her anımda olabilecek misin Silebilecek misin içime akan yaşlarımı Sarabilecek misin kanamayan yaramı Olabilecek misin aradığım huzurlu liman Ve gözlerin her zaman bulacak mı gözlerimi Koşulsuz şartsız sevebilecek misin beni 

Korkma diyorsun bana Ya sen korkarsan ya beni yaşarken öldürürsen Biliyor musun bir kez daha dayanamam Sevemeyeceksen hercai bir kelebeksen Uzak dur çalma gönül kapımı Dur de sana akan yaralı yüreğime Beni koşulsuz şartsız sevemeyeceksen 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...