21 Mart 2013

BİTMEYECEK....


Yaninda olmadigim günleri 

Sensiz geciriyorum sanma 


Varoluşumda sen varsin 


Her nefes alisverisim seni sardırır 


Hücrelerimin içine…


 Bu kalbim bil ki sadece 


Senin icin atiyor sevgilim. 


 Askinla sararip solucak 


 Sevginle bahtiyar olucak 


 Ugruna canimi verecek kadar 


Seviyorum desem inanirmisin 


 İçimi ürperten bakışların 


Gecem, gündüzüm, rüyam oldu da


Sabahı ettim begonvillerimle… 


Duygularımın coşkusundan 


Papatyanın duruluğundan 


 Ask taclari yaptim. 


Kime ne armagan ettiysem 


Sevgiye dair, 


Hep senin gül kokan yanagindan 


 Inan sevgilim 


 Ben bitip tükensem de 


Sana olan aşkım 


 Bitmedi bitmeyecek, 


Bitemeyecek....


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...