21 Mart 2013

NERDESİN..........



NERDESİN..........


Bir yanım korkularda bir yanım ise çöl 


Firavunun ordusu arkamda seraptan tül 


Vaad edilmiş topraklarımsın canım gül 


Bir yanım yarılmış nehir bir yanım kül 


Musa aşkına nerdesin 


 Mucizelerden de eser mi yok sevgimizde 


Uzun çivi ellerimde ayaklarımda benimde 


Çarmıha gerilmişim yükselirken bedenimde


İstavrozlu mummuyum kilisenin her yerinde


 İsa aşkına nerdesin 


 Kapandım evime çıkmıyorum oldum tam bir sır 


Örümcekler de ağ örmüş kapıma sanki bir asır 


Münafıklar arar bulamadı yaşıyan yok sanır 


Gel aşkıma müminim ol inancım senide ısıtır 


Muhammet aşkına nerdesin 


 Gönül defterimin vefasızı yuttum acıların binlercesini 


Hasretin gömdü beni yaşamadan senle aşkımın yücesini


Gündüze alıştım gecem oldun bozdun şiirlerin hecesini


Gülüne toprak olayım sen diye alırım ben her nefesini 


ALLAH aşkına nerdesin 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...