02 Mart 2013

GÜCÜMÜN KALMADIĞINI



Sana sarıldıktan sonra uyumak istiyordum. 

Çünkü insan güveneceği biri arıyor. 

Bedenlerin bir önemi yok 

benim için istediğim şey ruhun. 

Ellerim kaburga kemiklerine dokunduğunda 

hücrelerini hissetmenin 

nasıl bir şey olacağını merak ettim hep. 

Böyle hayal kurmak biraz zordu ve yorucu. 

Kimsenin beni anlamadığı bir dünyada 

ben sarılacak birini arıyordum sadece. 

Göğüs kafesinden içine girip

kalbinin ritmine ayak uydurmak istiyordum. 

Hem gökyüzünüde izlerdik. 

Biliyor musun her gece yatmadan yıldızları sayıyorum. 

Biraz aklım dağılır 

tüm olumsuzlukları unuturum umuduyla.

 Ama hiç bir gece unutamadım. 

Uyuduğumda siliniyordu hafızamdan her şey. 

Sonra o çok sevdiğim şarkıya denk geliyordum. 

O kadar çok sevmeme rağmen 

neden bana kendimi kötü hissettiriyor anlamış değilim. 

Üstelik ağlayamıyorum bile. 

Garip olan şeyler üstüne daha garip şeyler ekleniyor.

 Ben her gece yıldızları sayıyorum 

sanki onlar bana inat çoğalıyorlar gibiydi.

 Gücümün kalmadığını biliyorlar mıdır? 

Kimse bana inanmazken belki onlar inanır. 

Her neyse ben sadece sarılmak istiyorum. 

Sarıldığım da kötü giden 

her şeyi unutabileceğim biri.


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...