13 Mart 2013

Bu yürek bir daha senin için atmayacak…


Bu yürek bir daha senin için atmayacak…
Bakma yüzüme!
Kırma kalbimi acıtma yüreğimi….
Bırak sefasını sürsün sensizliğin ve sevgisizliğin !
Ağlamasın gözLerin okurken sana yazılanları…
Sensizliğin acımasızlığının bırakıp gidişinin şerefine..!
Bir şise gözyası ..
Kadehimde beddualar ahlar..!
Yudum yudum içtim..
Sarhos oLdum gözyasLarımLa..
Bu gece senin için kaLdırıyorum kadehimi…
Sensizliğe ve sevgisizliğe sarhoş oldum.
! Bitirdin !
Bir şise gidiyorum…
Bir kadeh ELVEDA; senden geriye kalan…!
Sensizligin ve sevgisizliğin serefine…
Haydi sevgilim;
Son kez son kez söyle!
Gitmeden önce
…Söyle sevdigini…!
Ne olacagımı bilmiyorum sensiz
..Sevgisiz..
Belki bir ölü..!
Belki sensiz olamayan yapamayan yaşayamayan...
Koca bir hiç…
Haydi sevgilim;
Son kez son kez söyle!
Hafifçe esen rüzgarlara bırak
…Fısıldasın kulağıma..!
Gitmeden önce; belki dindirir hafifte olsa sızımı!...
Anladım !
SöyLemeyeceksin ve çekip gideceksin esen rüzgarlarla..
Mavi gecede !
Anladım olmayacak bir SEN daha bu gönülde…şimdi;
Sana sensizliğime ve sevgisiz kalışıma…
Haydi sevgilim bir kadehte sen kaldır
Çaresiz yok oluşuma…!
Mavi gecelerde usulca yok oluşunu izledim …
Gidisini !!!
Hep acıttı geceler canımı bakmadım gökyüzüne !
Kanatıyordu..
Acı veriyordu yıldızlar
..Sen geliyordun aklıma..
Oysa ki gömmüştüm seni gidişinle birlikte;
Çıkarıp atmıştım…
Sensizliğin şerefine sarhoş olmustum geceler boyu !
Gözyası dökmüstüm..
şiirLer yazmıştım…
Neden hala geliyorsun aklıma yıldızsız gecelerde
Bir bir kaymıştı yıldızlar gidişinle…
Yok olmuştu onlarda !
şimdi sevgili ;
Elimde sigaram..
Kadehimde sensizliğin şarabı
Kağıt kalem bir de mavi qece !
Sensizliğin şerefine içilmiş onca kadehi ;
Gecelere isyanı sensizliğe sana isyanı anlatan şiirleri
Oku oku sevgilim…
Sigaramda bitti..
Şarabımda bitti..
şiirlerimde !
Bitiremediğim sen kaldın içimde !
! Sensizliğe ve Sevgisizliğin Şerefine !
Demiştim sensiz nasıl yaşarım diye..
Ne olurum bilinmez diye
Belki bir ölü…
Belki sensiz sevgisiz yaşayan koca bir hiç !
Yok olmuşum sensizliğin dakikaLarında seni bekLerken..
Belki gelir derken; günden güne bitmişim…
Son sigaramı yakıyorum sevgiLi ;
Bitmesini ve bitmemi bekleyeceğim..!
Bundan sonra sen içeceksin şarabı..
Sen ağlayacaksın
Yaşamayacak artık bu yürek senin için…
Yaşayamayacak..!
Sensizliğin dakikaLarını sa***** erimeyecek !
! simdi kaldır kadehini gidişim için…..



Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...