19 Mart 2013

YAŞIYOR AMA UZAKTAYSAM SENDEN FLAŞH ŞİİR





Yaşıyor ama uzaktaysam senden 
Bil ki seni hiç unutmadım 
Ölüm değilse bizi ayıran 
Yazık olmuş, hata yapmışsız 
Senden ya da benden ne farkeder 
Şeytana uymuş aşkı yakmışız 

Adımı söylemezdin bana seslenirken 
Aşk derdin, aşkım derdin 
Her aşk dediğinde 
Beni kendine daha da aşık ederdin 
Buluştuğumuz anları hatırlıyorum 
Güller açardı gönlümde sen gelirken 
Üç-beş saat bile ayrılsak senle
Yapraklarım dökülürdü sen giderken 

Yanyana duran iki yıldızdık sana göre 
En parlak, en güzel olanı bendim 
Gökyüzündeki tek yıldızındım senin 
Fırtınalarda saklanıp korunduğun 
Liman olduğumu söylerdin 
Ömrünün sonuna kadar beni seveceğini 
Kalbini kalbime kelepçeleyip 
Anahtarını okyanusa attığını eklerdin 

Benim için kıyamet seni kaybettiğim gün demekti 
Ruhumda sakladığım en değerli hazinemdin 
Sonsuza kadar da saklayacağım 
Yokluğumda sen nasıl olursun hayal ettiğimde 
Seni mutlu, çok mutlu görüyorum 
Çünkü hep öyle ol istedim 
hatta hatta belki yeni aşklar tanırsın 
tanı zaten 
Her şeyin güzeli senin olmalı 
Aynı şeyi isteme benden 
Yerine kimseyi koyamam ki 
Ben kimseyi ama kimseyi seni sevdiğim gibi sevmedim ki 
Sen bana aşk dedin, bizi kirletemem ki 

Bazı şarkılar vardı birlikte sevdiğimiz 
Senin bana, benim sana söylediğim 
Onlardan biri yada benzerini duyarsan

Beni anımsar gülümsersin 
Ben mi? ben hiç unutmayacağım ki 
Okyanusa attığın anahtarı biri bulurda 
Bizi bizden çözer diye 
Daha iyisini yaptım seni kalbime kazıdım 
Her atışında hatırlamak için 

Yaşıyor ama uzaktaysak birbirimizden 
Bil ki seni hiç unutmadım 
Ölüm değilse bizi ayıran 
Yazık olmuş hata yapmışız 
Eğer ölümse bu ayrılığın sebebi 
Ve bensem önce giden bu alemden 
Kederlenme çok 
Tıpkı benden istediğin gibi 
Kendine sahip çık 
Bensem kalan geride 
Zaten sen hep göreceksin 
Ben kimseyi ama kimseyi seni sevdiğim gibi sevemem ki 
Sen bana aşk dedin, bizi kirletemem ki

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...