19 Mart 2013

SEVEN YÜREĞİME SOR BENİ



Bugün aşka düştüm.
Uzak diyarlara sürdüm,deli oldum, divane oldum Ama
Bugün aşka düştüm.
Bugün aşka düştüm.
Bin bir yerinden kanadı yaralarım.
Gönlümü, aşkımı, dünyayı karaladım.
Bir seni şöyle doyasıya saramadım.
Oysa içimde nereler yanıyordu,
Sen bilmezsin benliğim kanıyordu
Bugün aşka düştüm.Konuşamadım, sustum.
Her kelimede düğümlendi sözcüklerim Sustum.
Sustum, çünkü içten içe ağlıyordum
Sen bilmezsin benliğimle kanıyordum
Ah aşkm 
Ah Aşkım Kanattı yüreğimi sevdan
Sense hiç bilmedin Gitmeliydim oralardan ve gittim.
Sense orada kaldın Ve ben sana en büyük hatırayı bıraktım
Kalbimi; Nefes alamıyorum Gülemiyorum Ama hissediyorum
Tek bildiğim var o da seni seviyorum Sonuna dek seviyorum
Bugün aşka düştüm Vuruldum parlak gülüşünle
Esmerim, sevdiğim Seni safça sevdim Deliler gibi sevdim
Ama söyleyemedim Bil ki ilk değilsin Son da olmayacaksın
Şunu iyi bil ki çılgınca sevdim Kendimi unutarak
Ve bil ki sonuna dek seveceğim 

Bugün aşka düştüm.
Konuşamadım.
Bir konuşsam sanki sonsuza dek ağlayacaktım 

Asla söylemedim içimde sakladım

 Söylesem de zaten anlatamazdım
O bir volkandı Anlatsam da anlayamazdın

Bugün aşık oldum 

Kalbimi kanattın ellerinle 

Kalbimi parçaladın

Soluyorum, eriyorum, kanıyorum
Belki de yavaş yavaş küllerime dönüyorum
Ben Leyla olmuşum Hadi sen de mecnun olsana
Ben sana doğru uçmuşum Hadi bana koşsana.
Sen de bana koşsana, koşsana..

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...