29 Mart 2013

BEN BİR TÜRKÜM !..





BEN BİR TÜRKÜM !..


Orta Asya'dan Türeyen, 
Anadolu'da Büyüyen, 
Avrupa İçlerine Yürüye
 TÜRK'ÜM ! Ben;



Dağlarda Gemi Gezdiren, 
Taşlara Destanlar Kazdıran, 
Tarihi Baştan Yazdıran, 
TÜRK'üm ! Ben



Adalete, Ben Mertliğe Örnekler Veren, 
Ölüm - Kalım Savaşına Gülerek Giden, 
Yeryüzünde Her Murada Eren
 TÜRK'üm !
Ben;


 Sancaklara, Tuğlara Baş Eğdiren,
 Beylere, Paşalara Hil'at Giydiren,
 Kılıcını Üç Kıt'ada Gezdiren
TÜRK'üm !
Ben;




Atilla'yı, Yavuz'u, Fatih'i Var Eden, 
Kralları, İmparatorları Kendisine Yar Eden, 
Düşmanına Dünyasını Dar Eden
TÜRK'üm !
Ben;





Şahları, Sultanları Kul Edinen, 
Altınları, Elmasları Pul Edinen,
 İncili Kaftanları Çul Edinen
TÜRK'üm !  
Ben




Zafer Rüyasını Görenlere Sac Yolduran,
 Hezimete Uğratıp, Ümitleri Solduran, 
Müzelerde Baş köşeleri Dolduran
 TÜRK'üm !
Ben;




Damarlarında Asil Kanın Aktığı, Irkım, 
Benden Bahseder Destanım, Ağıtım, 
TÜRK'üm, Ben TÜRK'üm, 
Taa İliklerime Kadar


MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'üm !..



Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...