23 Şubat 2013

SAKLI KENTİM GİZLİ BAHÇEM...




Hic bir dil barındıramaz içimdeki tarifsiz sızının kelimelerini 
ve hiç bir ağıt dillendiremez serzenişimi.! 
Saklı Kentim..! / Gizli bahçem..! / Sevdiğim..! 
Kabulsüz bir dua vaktindeyim! Geceler yastıgımda_! 
Ölümemi susadım "sana"mı bilmiyorum_? Kanamalı bir yara.. 
Gözlerimdekiler yansımalı.. Susuyor sevda.. 
Kendini sen yerine koyan yosma gecelerle birlik olmuş.. 
Haykırıyor yokluğunu içime sapla¤¤¤¤¤... 
Gittikce gömülüyorum yalnızlığa, küle soyundu icimdeki yangın.. 
...Sen benim gizli yaramsın...
Kanayan bir yara olarak kalacaksın 

Sen kanadıkça Bende yarım kalacağım. 

"Acıtıyorsa sahte bir gülüş dudaklarda,
kurtulma zamanıdır buğulanmış yaşamdan." diyen bendim, değişmişim_!
Acıtsada sahte tebessümler yüreğimi, yırtık dursada dudağımın kenarında 
kurtulmaya niyetim yok buğulanmış sevginin yaşamımda_! 

Acıyı Şikayetsiz Kabullendim ben, erdem bilip.. 

Şimdi sen de yoksun ya, olma_! 
Acıtmıyor artık yokluğun_! 

Çünkü ben sevgini değil Seni sevdim_! 

Sevgini hissetmeme yardımcı olacaksa 
ellerin olmasın_! 

Sen bakınca atacaksa yüreğim heyecanla, 
dursun_! atmasın_! 



Yanındayken biri her el tutar bir sıcak eli! 

Biri başucundayken uyanıyorsan sabaha,
elbet güler yüreğinin yansıdığı gözbebekleri!

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...