23 Şubat 2013

GECELERE SOR BENİ


GECELERE SOR BENİ

Her gece kan-ter içinde uyanıyorsam eğer 
hasretin ateş olup giriyorsa koynuma 
seni düşünüp özlüyorsam, uyuyamıyorsam 
ıslanıyorsa kirpiklerim seni her andığımda 
her düşündüğümde hızla çarpıyorsa kalbim 
sensiz bir kez olsun gülmüyorsam bu şehirde 
savruluyorsam sokak sokak 
ürperiyorsam yaprak yaprak 
esip geçen rüzgarlara sor beni 

Hasret ateşleri yağıyorsa üzerime her gece 

Kül ateşateş alevalev kor olup yakıyorsa 
kahroluyorsa kalbim seni her andığımda 
ve tanımıyorsa hiç bir kural 
kaçmak istedikçe sana dönüyorsam yine 
ölüyorsam aşkından her gün dirhem dirhem 
ateş - alev sevdalara sor beni 

Seninle gözgöze her geldiğimde 

ben lal olmuş bülbül, sen gül oluyorsan 
düğümleniyorsa boğazım 
çıkmıyorsa sesim, daralıyorsa nefesim 
konuşamıyorsam tek bir kelime 
depremsi bir titreme başlıyorsa bedenimde 
ve çözülüveriyorsa dizlerimin bağı 
deli - divane gönlüme sor beni 

Kirpiklerimden süzülen damlalar 

ıslatıyorsa yüreğimi her gece 
hep bulutlarda saklıyorsam gözlerini 
içime düşüyorsan tane tane her yağmur yağıdığında 
kirpiklerimin kıyısında martı olup uçuyorsan 
sesinden başka ses duymuyorsa kulaklarım 
susuyorsa denizler seni düşündüğümde 
gelip seriliyorsan kıyılarıma sular gibi 
gelip sokuluyorsan uykularıma 
gelip sokuluyorsan rüyalarıma 
sensiz geçen gecelere sor beni 

Damarlarımda aşk olup dolaşıyorsan 

şiir olup doluyorsan kulaklarıma 
mavi bir coşku oluyorsan bedenimde aşkça 
çıkıp ırmaklarla dertleşiyorsam her gece 
ay gibi akıyorsan yüreğime beyaz tüller içinde 
yalnız yıldızlarla paylaşıyorsam seni sevdiğimi 
sana anlatamıyorsam 
bir kır çiçeği hüzün saçıyorsa gözlerime 
su olup akıyorsam, ateş olup yakıyorsam 
ve beceremiyorsam sensiz yaşamayı ve ölmeyi 
şu seni ölümüne seven yüreğime sor beni

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...