03 Şubat 2013

MAVİLİĞİN NERESİNDESİN




MAVİLİĞİN NERESİNDESİN
Sen maviliğin en derinde bir gizemsin
Kıyıma vuruyor dalgaların
Sen denizin ucuz bucaksız maviliğinde bense kıyıda kum taneleri
Her mavi dalgan beni içine alıyor
Her kıyıya vuruşunda yüreğim tam orta yerine vuruyorsun
Kum taneleri kadar hassasım
Sense o dalgalar kadar güçlüsün
Bir vuruşun bin sancı yaratıyor yüreğimde
Sen maviliğin en derininde bir gizemsin
Dalgalar beni alıyor ama sana ulaşamıyorum
Sen o mavi engin denizin neresinde sevgili ki ben sana ulaşamıyorum
Umutla sabırla seni o mavilikte bulmak istiyorum
Seni bulduğum an bedenimi de ruhum kaybedeceğim
Ruhumu kalbimi aldın
Seni bulursam mavilikte bedenimde kalmayacak
Sevgili nerdesin
O maviliğin neresindesin ki ben sana ulaşamıyorum
Bu sevda bin sancı yaratırken her dalgada sen maviliğin neresindesin
O maviliğin gizemindesin sen sevgili gizeminde
Bense seni bulmaya çalışan sadece bir kum tanesiyim
Dalgalarını kıyıya vuruyorsun sevgili
Maviliğin hangi güzel yerindesin sen
Nerdesin sevgili
Mavinin hangi yerindesin sen

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...