03 Şubat 2013

AYRILIĞIN ACISINADA KATLANILIYOR ŞİMDİ


Ayrılığın Acısına Da Katlanıyor Şimdi
Küçük mutluluklar için yaşadığım
Büyük acılar kaldı şimdi elimde
Taşıdığım büyük sevgiler kaldı küçük yüreğimde..
Bir kez daha tokatladı o acı gerçek yüzümü
'Boyundan büyük sevdin hep küçük kız..'
O kadar yandı ki içim biten sevdalar ardından
Korkar oldum aşktan
Cesaret edemedim artık sevmeye . .
Çünkü;
Büyüktü işte sevmelerim
Herkesin sevgisi gibi basit değildi..
Her yüreğin kaldıracağı türden de değildi..
Bu aşk da..
Ayrılığın acısı da..
Ama ben güçlüydüm işte
Zoru seviyordum ya;
Bu zor aşkıda en güzel şekilde yaşadı yüreğim
Ve ayrılığın acısına da katlanıyor şimdi..



Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...