11 Ocak 2013

SENİ SEVMEKTE NASIL YAKIŞIR ADAM



Seni sevmek nasil da yakisir adama aslinda, 
Keske bana,keske adam gibi seven bu asiga,
Tipki gözlerindeki mutlulugun gözlerine,
Tipki gülümsemenin tüm bedenine yakistigi gibi,
Seni sana layik olacak sekilde sevmek,
Ne kadar zor aslinda…
Nelere talip oldugumun farkindayim,
Ve nasil bir yükün altina pervasizca girdigimi,
Ama söyle geriye çekilip baksana benim askima tarafsizca,
Bu ask nasil da yakisacak bu cengaver sifatli yalnizca…

Seni sevmek nasil da yakisir adama aslinda,
 seni sevmeye hakkim olsaydi,keske
 dertler olmasaydi arada, 
Tipki yildizlari görüp de dokunamamak gibi,
Tipki kaybedilmis bir cesareti yeniden uyandirmak gibi,
Seni aradaki bentleri asarak sevmeye yeltenmek,
Ne kadar zor aslinda…
Neyse faturasi bu askin karsilayacagim,
Ve ne gerekiyorsa harcayacagim kazanmak için seni,
Ama sen de bir adimi at bu sevdada kaygisizca,
Bu ask nasil da yakisacak sana ve bana,biz olmanin mutluluguyla

Hep seni, sana yazıyorum.
Seni bana anlatıyorum.
İlk karşılaşmamızı düşünüyorum
En güzel karşılaşma oydu.
Kime benziyorsun diye
Hâyâl etmiştim seni.
Kime benzettiysem beğenmemiştim.
Bir resmin bile yoktu ben de.
Haşa!
Bir tek Allah sevilir.
Görmeden, duymadan.
Ben,s eni ne gördüm,
ne de sesini duydum.
Öyle sevdim ki
Anlata anlata anlatamıyorum hâlâ
Sabah sevdim, akşam sevdim.
Öğle sevdim.
Gündüz sevdim, gece sevdim.
Harf harf, hece hece sevdim.
Her konuya bir kitap yeter belki 
Fakat seni anlatmama nasıl yetsin? 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...