07 Ocak 2013

YAĞMUR YÜREKLİM SESLİ ŞİİR




Senin Şehrine Geliyordum
Senin Ayak Bastıgın Senin Nefes Aldıgın Hayallerimin Başkentine Geliyordum . . .
İçimde Anlatılmaz Heyecan Ellerim Desen Terlemeli Kalbim Küt Küt Sevdiğime Geliyordum…
Her Baktıgımda Tabelaya Senin Şehrine 20 km Senin Şehrine 10 Km Yazıyordu
Benimde Heyecanım Kat Kat Artiyordu . . .
Aylardan Sonra Sana Kavusmanın Mutlulugu Vardı Bende.
Çocuklar Gibiydim. Otobüsten İndiğimde Seke Seke Gidiyordum.
Hiçbir Aşk Sevindirmemişti Beni Bu Kadar, Güldürmemişti Yüzümü.
Oysa Sen Herşeydin Benim İçin..
Bir Gülüşün Yeterliydi Dunyaları Ayaklarımın Altına Sermeye . . .
Ne Güzeldi O Günler Kısa Sürmesine Rağmen
Hayat Kattın Hayatıma Teşekkür Ederim Yagmur Yüreklim . . .
Hani İlk Buluşmamızdı Sinemaya Gitmiştik 27-28 Numaralı Koltuktaydık
Biraz Geç Gelen İtiraf Olacak Ama Ben O İzlediğimiz Filmden Bişey Anlamadım
Ben Kafamda Acaba Elini Nasıl Tutsam Diye Planlar Yapiyordum
Ellerimi Sıka Sıka Terlemişti Terleyen Ellerimi Üzerime Silmiştim Tam Cesaretimi Toplamıştımki Film Bitmişti . . .
Kızmıştın Bana Neden Yemek Yemiyorsun Diye,
Anlatamadımki İçimdeki Heyecanı Çıkıvercek Gibiydi Lokmalar.
Bilmiyordunkin Seni Nasıl Sevdiğimi
Hep Kaçtın Ben Adım Attıkça Sen Uzaklastın Anlamadın Yada Anlatamadım. . .
Sen Ayrı Sehirde Ben Ayrı Sehirde
Ama Kalbim Hep Seninle Ruyalarımda Süslüyorsun Gecelerimi…
Kızmıyorum Sana Yeniden Gelsem Dunyaya
Yine Seni Tercih Ederdim Sen Yaşama Sebebimdin.
Hala Saklıyorum Verdiğin Eldivenleri Giymiyorum
Hiç Eskimesin Diye Fotograsın Desen Yatagımın Basucunda
Onunla Yatıyor Onunla Kalkıyorum Çıkmıyorsun Aklımdan Unutamıyorum . . .
Peki Sen ?
Özlüyormusun Seni Özlediğim Gibi Gözlüyormusun
Yollarımı Gelirmi Diye Gözyaşı Döküyormusun
Gelmeyince Midene Ağrilar Giriyormu
Kavga Ediyormusun Kendinle Keşke Bitmeseydi Diyormusun
Ben Diyorum Keşke Bitmeseydi
Keşke Hayallerim Yarım Kalmasaydı Keşke Yüzümüz Gülseydi Ağlamak Yerine . . .
Pembe Yalanlar Söyledim
Sana Seni Kaybetmekten Korktugum İçin
Kıskandım Seni Sana Değil Başkalarına Güvenemediğim İçin.
Affet Beni Daha Fazlasını Yapmak İsterdim
Bu Aşk İçin Elimden Geldiğince Ayakta Tutmaya Çaliştim Becerebilseydim Ne Ala . .
Şimdi Yaralı Yüreğim Ağir Geliyor Bedenime Kaldıramıyorum.
Tek Başına Bıraktın ya Su Yalan Dunyada Ben Kime Güveneyim Artık?
Kime Yaslıyım Omzumu Söylesene Kime?
Hem Kim Dolduracak Senin Yerini?
Kimin Hayatının Anlamı Olacagım Ben?
Kim Beni Kızdıracak?
Kim Sabahın 7 Sinde Arayacak Beni Söylesene Kim ?
Herşeyinle, Acısıyla Tatlısıyla Bana Bu Aşkı Yasattıgın İçin Teşekkür Ederim..
Herseyi,Herkesi Unuttuda Bu Kalbim Bir Seni Unutamadım
Beni Unuttugun Gibi Ben Hala Seviyorum Seni Ve Şuna İnanıyorum Aşk Kazanacak!
Biz Kazanacagız!
Eskisi Gibi Mutlu Olacağız!
Belki Kendimi Avutuyorum Böyle Ama En Azından Yaramı Hafifletiyor Be Yagmur Yüreklim . . .
Yaramı Hafifletiyor…
Şiir : Emre Çakır
Yorum : Ömer Köroğlu





Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...