21 Aralık 2012

SONSUZ BOŞLUK




SONSUZ  BOŞLUK

 Bugün yine yalnızdım
 Sensiz ,kimsesiz ,
ıssız kişiliğimle
 Elimde çayım oturuyordum balkonumda
Yine yalnızdım Belki de hep öyle kalacaktım...
 Seni unutmak acı veriyor bana istemesem de
 Düşünüyorum yalnızlığı
 Bulamıyorum cevabını
 Çünkü sen yoksun
Yine yalnızdım Belki de hep öyle kalacaktım...
 Kitabım ,çayım ve yalnız kendi kimliğimleydim o gece
 Evet evet yalnız kendi kimliğim
Peki neden? Yine yalnızdım
Soruyorum doktoruma ,deliriyorum hergün hergece...
 Çünkü sen yoksun
 Bir tek ben mi böyleyim acaba?
Neden bunu araştırmıyorum?
 Neden sormuyorum insanları bir kenara çekip cevabını?
Yoksa istemiyor muyum?
 Belki de korkuyorumdur
 bir tek kendimin yalnız olmasından
Neden bu kadar çok korkuyorum ki yalnız olmaktan?
 Beni bırakıp gittiği için mi?
Yine yalnızdım
Belki de hep öyle kalacaktım...


-----------------------------------------------------------------------------

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...