28 Temmuz 2012

VEYSEL KARANİ..YUNUS EMRE

hakkın habibin sevgili dostu
yemen ellerinde veysel karani
söylemez yalanı yemez haramı

yemen ellerinde veysel karani

aşık yunus ey de ben de varaydım
ol mübarek hub cemalin göreydim
ayağın tozuna yüzler süreydim
yemen ellerinde veysel karani

seherde kalkuver yola giderdi
hakkın binbir ismi zikir ederdi
allah alla deyu deve güderdi
yemen ellerinde veysel karani

aşık yunus ey de ben de varaydım
ol mübarek hub cemalin göreydim
ayağın tozuna yüzler süreydim
yemen ellerinde veysel karani

elinde asası hurma dalından
sırtında hırkası deve yününden
asla hata gelmez onun dilinden
yemen ellerinde veysel karani

aşık yunus ey de ben de varaydım
ol mübarek hub cemalin göreydim
ayağın tozuna yüzler süreydim
yemen ellerinde veysel karani

anasından destur aldı durmadı
kabe yollarında gözü ırmadı
eve geldi muhammedi bulmadı
yemen ellerinde veysel karani

aşık yunus ey de ben de varaydım
ol mübarek hub cemalin göreydim
ayağın tozuna yüzler süreydim
yemen ellerinde veysel karani
--------------------------
urumda acemde aşık olduğum, 
yemen illerinde veysel karani 
hak peygamber sevdi ve dostum dedi  
yemen illerinde veysel karani 

anasından doğup dünyaya geldi 
melekler altına kanadın serdi 
resulün hırkasını tacını giydi 
yemen illerinde veysel karani 

erenler önünde kemer belinde 
ak nurdan beni var o sağ elinde 
veys sultan derler hak divanında 
yemen illerinde veysel karani 

sabah namazını kılıp giderdi 
gizlice rabbine niyaz ederdi 
anın işi güçü deve güderdi 
yemen illerinde veysel karani 

bir deveyi bir akceye güderdi 
onun da nısfını zekat ederdi 
develer bileşince tevhid ederdi 
yemen illerinde veysel karani 

elinde asası hurma dalından 
eyninde hırkası deve yününden 
asla hata gelmez onun dilinden 
yemen illerinde veysel karani 

yastığı taş idi döşek postu 
cennetlik eylemek ümmeti kastı 
hakkın sevgilisi habibin dostu 
yemen illerine veysel karani 

anasından destur aldı durmadı, 
kabe yollarını geçti boyladı 
geldi o resulu evde bulmadı 
yemen illerinde veysel karani 

peygamber mescidden evine geldi 
veysin nurunu kapıda gördü 
sordu aişeye eve kim geldi 
yemen ellerinde veysel karani 

yunus eydür gelin biz de varalım

ayağın tozuna yüzler sürelim 
hak nasip eylesin komşu olalım 
yemen illerinde veysel karani
Yunus EMRE

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...