17 Temmuz 2012

KUŞLAR GİBİ TUZAĞA GİTME DEMEDİMMİ


Birgün kızsan bana, alsan başını
Yüzbin yıllık yere gitsen
Dönüp kavuşacağın yer ben’im demedim mi?
Demedim mi bu görünene razı olma
Demedim mi sana yaraşır otağ kuran benim asıl
Onu süsleyen bezeyen ben’im demedim mi?
Ben bir denizim demedim mi sana
Ben bir balığım demedim mi?
Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın
Senin duru denizin ben’im demedim mi?
Kuşlar gibi tuzağa gitme demedim mi?
Demedim mi senin uçmanı sağlayan ben’im
Senin kolun kanadın ben’im demedim mi?
Demedim mi yolunu vururlar senin
Demedim mi soğuturlar seni
Oysa senin ateşin ben’im
Sıcaklığın ben’im demedim mi?
Türlü şeyler derler sana demedim mi?
Kötü huylar edinirsin demedim mi?
Ölmezlik kaynağını kaybedersin demedim mi?
Yani BENİ!! Kaybedersin demedim mi?
Söyle bunları sana hep demedim mi?

MEVLANA

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...