27 Mart 2012

SENİ SENDEN ÇOK SEVDİĞİM İÇİN...SESLİ FLAŞH ŞİİR


Söyleyemedim , diyemedim beni bırakma. İstemedim çünkü çok seviyorum , bitmesini istemedim.
Birgün o bitmesini söylemiştim.Beni bırakma diyemedim,söyleyemedim. Özür dilerim ..
Sen hiç sevmedin ki beni. Seven bendim seni , ağlayan bendim.Sen hiç ağlamadın ki.
Bu ilişki için tek savaşan bendim,sen hiç savaşmadın ki ..

Okadar çok seviyorum dedin ki inanmıştım sana. Yeminlerine , yalanlarına ..
Yalanların mutluluğumuz olmuştu adeta. Ama , her yalan gbi buda mutsuz bitti sonunda. Mutlumusun peki?
Naptım? Naptım sana da bana bunu yaptın?
Bir yağmurlu son bahar günü hayatıma girdin. Kendine aşık ettin ..
Ve , bir yasın ortasında beni bırakıp gittin !

Yalancıymışsı,beni sevdiğini söyleyerek hep yalan söylemşsin.
Ben senin yalanlarına aşık olmuşum. Mutlumusun peki? Beni ağlattığın için.
Mutlusundur tabi , tebrikler ..

Hayallerimiz vardı seninle. Birlikte kurduğumuz hayallerimz.
Ama , o hayalleri bile kurarken sen , yanımda yokuşsun.
Tek başıma kurmuşum sensiz olan birsürü hayal .
Herşeyin yalanmış be senin! Hayatın bile yalanmış.
Ama , hayat yalanmış. Senin yalancı olman neki?

Ve,şimdi git ! Git bir kalp bul. Seni sevecek,mutlu edecek bir kalp.
Ama onu iyi tut.Düşürme kırılmasın. Bir kalp kırıldımı birdaha birleşmiyor ..
Yırttığın fotoğraflar yapışıyor , eski haline gelmesede. Bir araya geliyor ama , kırılan kalp ..
Bırak eski haline gelmeyi yapışmıyor bile. O yüzden iyi tut. düşürme.
Başka bir şansın daha olmaya bilir. Sahiplen onu. Kaybetme .

Ben ömür boyu seninle olacağımı düşünürken.Sensiz olamam,yapamam derken,sensiz kalmışm.
Gözyaşlarıma engel olamaz olmuştm. Kim görüyor bunu? Kimin için ağlıyordum?
Değermiydi peki? Ağladığım kişi,gözyaşlarıma. Belki değmezdi ama ben sevdim.
O zaman,sevgim için ağlıyorum. Bu hayatta sadece birdefa sevebilirsin. Ben o şansımı kullandım.
Değmicek biri için deliler gibi ağladım. Günlerce aylarca ...

Faydası varmıydı. Hiç birşey kapatmadı ki açılan yaramı.
Ben sevdim. Hadi çık şimdi kalbimden ! Girdiğin gibi çıksana .
Çıkamazsın. Sadece giriş kapısı var. Çıkış kapısı Yok . Daha icraat edilmedi.
Hayatından çıktım. Pardon , hayatından çıkarttın.
Nekadar kolay değil mi? Deliler gibi seviyorum diyip sonra bitirebilmek,sevmiyorm demek.
Senin için kolaydı evet.

Hayatımda hayla sen vardın.Baktığım heryerde sen. Ne kadar garip dimi?
Çok seviyorum diyordun ve ölene dek birlikteyiz diyordun. Ama şimdi ayrıyız , ne kadar garip dimi?
Sen hiç geceleri yastığa başını koyduğunda beni düşündün mü?
Ve ya birlikte yürüdüğümüz yollardan geçerken , keşkee şimdi yanımda olsaydı dedin mi?
Her yağmur yağdığında camdan bakıp , nerdesin aşkım nerdesin dedin mi?
Diyemezsin çünkü sen sevmedin. Seni senden çok sevdiğim için , özür dilerim ...

Biliyormusun? Çok çabaladım çok uğraştım çıkmam için hayatından.Ama benim hayatım sendin ki.
İstesemde çıkamıyorum.Dedim ya çıkış kapısı daha icraat edilmedi.
Seviyorum dediğin günler aklıma geldide , ne kadar yalancıymışsın. Ne kadar rahat yalan söyleyebiliyorsn?
Ve , bir insanın gururuyla ne kadar rahat oynuyabiliyormuşsun.

Şimdi mutlumusun?
Arkanda kırık bir kalp , mutsuz bir insan , hayata küsmüş bir çocuk bıraktığın için?
Değermiydi bunlara , bir insanın hayatını alt üst etmeye? Mağdem ki bırakıp gidicektin.
Niye o zaman,seni seviyorum dedin ki?
Neden sevdirdin kendini? Şu üç günlük dünyada değdimi bir insanı üzmeye?

Her sahte mutluluğun sonu mutsuzlukla bitermiş , bunu öğrendm. Ve,benimde sonum mutsuz bitti.
Benmde mutluluğum sahteymş. Ama teşekkür ederim sahtede olsa , mutlu ettin beni.
Şimdi al yalan sözlerini,sahte gülüşlerini çek git! Gelme birdaha geri.
Bırak beni benliğimle , başbaşa kalayım.
Seni unutayım,unutmak kolaysa tabi ..

Herşeyin anlamıydın birzaman benim için.Artık sadece bende sahte olan bir insan.Bu hayatta gerçekten sevdiniz mi?
Ölüm olsada ayrılmayın. Ayrılmayın ki herkez anlasın nekadar çok sevdiğinizi. Hani derler ya bazen her istediğin olmaz.
Gerçek aşklar bile birgün biter. İşte bitenler gerçek aşk değildir. bitmemesi için savaşanlardır gerçekten sevenler.
Hala sevipte sevilmeyenler. Değmezmiş ama sakın keşke sevmeseydim demeyin.
Sevginizle gurur duyun. Sevmek ; ayıp değildir. Sevilipte , onun değerini vermemektir ayıp ...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...