26 Mart 2012

SEN VE SON


Her Gece Biten Günün Son saatlerinde odamla seni çekiştiriyoruz hiç durmadan..
Aynaya bakan yüzümde seyrediyorum bazen seni..Bir aynada Tek yüz Oluyoruz..
Ben her gece seninle baş başa kalıyorum senden habersiz..
Sen hiç bilmiyorsun neler fısıldıyorumda gecenin sessizliğinde kulağına
sen hiç duyamıyorsun..
Seni koynuma almadan uyumadığım tek bir gece yok...
Çünkü; Ne zaman küssek ve ben kendime sarılıp uyusam..
Olmuyor sabahlar sensiz...
Ve sen bütün bunlardan habersiz küslüklerini biriktiriyorsun içinde..
Korkular barındırıyorsun yüreğinde benden habersiz..
Korkma diyorum..Gene korkuyorsun...
Silemiyorum ne küslüklerini ne korkularını içinden..
Ve bilmiyorsunki senin küslüklerin korkuların tüm dünyanın yokluklarından daha zor geliyor bana....
Tüm dünyayı yerle bir edecek gücü bulabildiğim bu kalbimde seni unutacak güç bulamıyorum..Sen bilmiyorsun...
Ben her gece aynı yeminle dalarken uykularıma o ve son derken...
Sen bunlardan bi haber kaçıyorsun benden...
Sende biliyorsun halbuki benden kaçtığın tüm sokakların gene bana çıkacağını..
Elindeki bi avuç suyla sönmez bu yangınlar biliyorsunda...
Söyleyemiyorsun ne bana ne kendine nede sevmediğin şu dünyaya...
Korkutuyor seni benden gelecek acı acıdan gelecek
aşk...
Lanetler yağdırıyorsun bazen bana..Düşüyor kalbime hissediyorum..
Senden istediğim sadece
aşk...bilmiyorsun...anlamıyorsun..
Sorgusuzca suailsizce
aşk..
Dudaklarınla dokun kalbime..Her dokunuşun içime işlesin..
Hadi sarıl öp yeniden...
Aldırma deliliklerime deliliğim olmasa cesaretimde olmazdı bu aşka duramazdım yanında..
Güven bana...Sana sarılışımdaki aşka inan...
Şimdi tüm bunlara yapamam diyorsan eğer...Zerre kadar cesaret yoksa içinde ve inanç..Unuturum unutmak kolay meziyettir benim için diyorsan eğer..git gidebildiğin kadar uzağa benden..
İşte ozaman benden unuturum seni..en büyük deliliğimi yapar ve vazgeçerim bu aşktan..
Yok ben seninle tüm yollarda soluksuz kalmaya razıyım diyorsan eğer
Gel sevgilim..Gelki kıskansın tüm zorluklar bizdeki inancı ve
aşkı..
Ellerimde kalan kokun tek tesellimdir sensizlikte..
Ve inan Dilimdeki Tek Duanın SEN VE SON olduğuna...
Sonum olduğuna...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...