07 Mart 2012

SANA ANLATAMADIKLARIM VARDI


Sana hiç söyleyemeyeceğim sözler biriktirdim yüreqimin köşesinde..Sana hiç veremeyeceqim yazılar derledim kaqıt köşelerinde..O kadar çok şey anlatmak isterdim ki oysa sana..Ama anlatsamda anlamazsın ki bazı şeyleri..Benim için çok deqerli olan bu anlamlar bu yaşayışlar bu sözler belki senin için hiç bir şey ifade etmeyecek..Belki duysan qülüp qeçiceksin..Deqerini anlamayacaksın..!!
Sana sevqiLer biriktirdim tüm benLiqimde..DamarLarımda doLaşan kanıma karışan..ALdıqım her nefeste seni soLudum çektim sakladım içime..kapLa diye tüm bedenimiruhumu..kendimi hiçe saydım..!!
Sana hayaller topLadım yıLdızLardan..içimde bi qökyüzü var şimdi..Sana mutLuLukLar diLedim içimde oLuşan o qökyüzündeki yıLdızLardan..DuaLar ettim senin adına hep qüLsün o diye..Sana qeLen acı veren şeyLeri benim yaşamam için..Sen aqlama diye döktüm qözyaşlarımı hep..Senin için yanmasın hiç diye hep ben acı çekmek istedim..Her qece açtım penceremi yada çıktım baLkona..Gökyüzüne bakıp senin iyi oLmanı diLedim..Ne durumdasın diye merak ettim..O nasıL diye sordum hep..Cevapsızz..!!
Sana özLemLer biriktirdim..Sarıp sarmaLadım seni..içimde bi yerLere qötürdüm üşüme diye..Ordayken biLe özLedim seni..Hasretin soquk nefesini duydum her qece..Seni de vurmasın diye vazqeçişLerim oLdu..ÖzLemLerin de özLemini yaşadım hep..Sen yaşama böyLe özLem diye hep mutlu ol sevdiklerinLeözLediklerinLe ol diye duaLar yaqdırdım üzerine..!!
Sana öLümsüz bi
aşk qönderdim..Sonu sonsuzLuk olan..Öyle bi aşk besLedimbüyüttüm ki içimde sıqmaz oldu ruhumayüreqimebedenime..Öyle çoktun ki bendeöyle bi kapladın ki qidersembitirirsem bende biterim..Gittim belki ama bilki bitirmedim..Bitiremem ki zaten..Vazqeçememki gözLerindenhayallerimden..Sen; ben var olduqum sürece hep bende oLacaksın..Başk
a yürekLerde çarpsada kaLbin benim kalbimde bir sen çarpacaksın..Hep orada benLe yaşayacaksın..Bensen ve hayaLLerim..Vazqeçmem mümkün olmayacak bunLardan..Sen vazqeçti sansanda öyLe biLsende öyLe oLmayacak..!!
Ben seni seviyorum..evet ama qerçek seni deiL..HayaLimdeki seni..hayaLini kurduqum ruhun bedenisin sen..İlkimsintekimsinsonumsun..Kimseyi bu kadar sevemeyeceqim biliyorum..Biliyorum sen hep benim oLacaksın hayallerimde..Ve ben içinde sadece sen olan hayaLLerimle yaşamaya devam edeceqim..Yine sana
aşkLar özLemLer hayaLLer umutLar sözLer duaLar biriktirerek yüreqimin en saqlam qörünen ama en derinden kanayan yerinde..!!

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...