02 Mart 2012

AH GECELER AH


etrafımda dört duvar içimde fırtınalar
karanlıklar korkutur sızar bana geceler
yokluğun vurur kalbi avutmaz hatıralar
usanmadan hep masal yazar bana geceler

hasretin ne derindir görebilsen ne acı
bitmeyecek bu hicran dinmeyecek şu sancı
kanar durur yüreğim oysa sensin ilacı
demlenirim koynunda uzar bana geceler

elimde solmuş resmin bir de gümüş çakmak var
gürül gürül çağlayıp şimdi sana akmak var
şehirleri uğruna ateş olup yakmak var
dile gelir yıldızlar kızar bana geceler

telaşlıdır takvimler günler akar durmadan
uçtu gitti yapraklar daha hesap sormadan
alışıkmış ezelden hiç kendini yormadan
gözyaşımdan cam tespih dizer bana geceler

şikâyetim var sanma dinleyip de halimi
ne doktoru var aşkın ne de usta âlimi
çöreklendi ayrılık düşmanın en zalimi
yalancıktan mutluluk çizer bana geceler

vakit yeis vaktidir doldur saki içelim
nasılsa vuslat hayal kendimizden geçelim
sevdik  yandık kül olduk aşka kefen biçelim
kazma kürek bin mezar kazar bana geceler

hicran aydın akçakaya/bodrum

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...