02 Mart 2012

BIRAKMA BÖYLE

Bırakma böyle...
Gece karanlıklar korkutur oldu,
Beni birbaşıma bırakma böyle.
Odamda sessizlik, ürkütür oldu.
 
Beni birbaşıma bırakma böyle.
Böyle gecelerde uyku tutmuyor
 
Dönerim yatakta kaygım gitmiyor.
 Sen yoksun yanımda çilem bitmiyor.
 
Beni birbaşıma bırakma böyle......
Benim sığınağım, benim duvarım..
 
Seinle güçlüyüm, seninle varım.
sensiz çöle döndüm, ıssız diyarım.
 
Beni bir başıma bırakma böyle...
Gönlümün sultnı, başımın tacı
 
Yorgun yüreğimin sensin ilacı
senin yokluğundur, bendeki sancı.
 
Beni bir başıma bırakma böyle..
Kurumuş bağlarım, soluyor gülüm
 
sesini yitirmiş, konuşan dilim
Yeter artık, yeter, verdiğin zulü

Beni bir başıma bırakm böyle......
Tahir, sensizliğe kader mi desin
 
Boynunu büksünde, bedel mi desin.
Şeytan mı, iblis mi bilmem ki nesin
 
Beni bir başıma bırakma böyle........
ŞAİR YOLCU...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...