15 Mart 2012

BENİ CANDAN USANDIRDI CEFADAN YAR USANMAZMI..??

Beni candan usandırdı cefâdan yâr usanmaz mı
Felekler yandı âhumdan murâdum şem'i yanmaz mı

Kamu bîmârına cânan deva-yi derd îder ihsân
Niçün kılmaz bana dermân beni bîmâr sanmaz mı

Şeb-i hicran yanar cânum töker kan çeşm-i giryânum
Uyarur halkı efgânum kara bahtum uyanmaz mı

Gül-i ruhsâruna karşu gözümden kanlu akar su
Habîbüm fasl-i güldür bu akar sular bulanmaz mı

Gamum pinhan dutardum ben didiler yâra kıl rûşen
Disem ol bîvefâ bilmen inanur mı inanmaz mı

Değildim ben sana mâil sen ettün aklumı zâil
Bana ta'neyleyen gâfil sengi görgeç utanmaz mı

Fuzûlî rind-i şeydadur hemîşe halka rüsvâdur
Sorun kim bu ne sevdâdur bu sevdâdan usanmaz mı
---
Sevgilim beni candan usandırdı kenndisi cefadan usanmaz mı?
Ahımdan felekler yandı muradımın mumu hâlâ yanmayacak mı?

Sevgili bütün hastaların (âşıkların) dertlerine deva bağışlar;
Bana niçin derman vermez beni hasta (âşık) sanmaz mı?

Ayrılık gecesinden canım yanar ağlayan gözlerim kan döker;
Feryatlarım halkı uyandırır. Kara bahtım uyanmaz mı?

Yanağının gülüne karşı gözümden kanlı yaşlar akar.
Sevdiğim! Bu gül mevsimidir bu mevsimde akar sular bulanık akmaz mı?

Ben derdimi gizli tutuyordum; "Sevgiline aç" dediler.
Derdimi söylesem bilmem o vefasız inanır mı inanmaz mı?

Ben sana meyyâl değildim; sen aklımı başından aldın.
Bana dil uzatan gafil seni görünce söylediğinden utanmayacak mı?

Fuzûlî 
aşk yüzünden çılgına dönmüş bir rinttir halkın diline düşmüştür.
Ona sorun ki bu nasıl bir sevdadır? Bu sevdadan usanmayacak mı?

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...