24 Mart 2012

AŞK VAZGEÇMEDEN BEKLEMEKTİR

 

aşk vazgeçmeden beklemektir, bazen isyan edip bazende umursamayarak hiç kavuşmayacağını bile bile...diyor kim bilmiyorum ama böyle bir şey okumuştum ..
....duygusal dalgaların güven med cezri ile küçük sandalımıza vurduğu bu minicik kısacık boylu hayatımızda , iri bir yanlızlık mı ardakaşımız hamiyette yol alırken...
alırken aklımı her saniyesi uzakta olmak nekadar uzak içime...
herşey uzak geliyorsa sana, masa üstündeki sigaran dışında,bir şeyler hiç yakın olmayacak artık....yakın kelimesi nekadar uzak artık...
... yanıbaşımdasın ey sevgili.. görüyorum seni ama neden sesin yok..nerelere gittin sen... ""geç buldum~~tez yitirdim" nerdesin...
akşam olmuyor
ne yiyorum ne içiyorum,
kaşığını hala yıkamadım,
bardağında hala kokun var.
iyiki havlun var..
yürümeyi unuttum sensiz,
havalandırmadım evi hiç,
hala açtığın kanal duruyor,
en sevdiğin şarkılar çalıyor hep,
okuduğun kitapta hala aynı sayfadayım,
en sevdğin resime bakıyorum sürekli,
silmedim masayı el izlerin hala burda,
haa birde çorabını buldum sana aldığım,
hep ayağımda bu temmuz sıcağında,
terliyorum aynı senin gibi.
nerdesin narsuyum,ekmeğim tuzum..
nerelere gittin sen uyanmak istemiyorum
rüyalarımda hep galan var,
nerdesin...nerdesin....
unutuyorum bazen yüzünü,
sileyim diyorum o içili bakam gözünü,
pamuk tıkadım burnuma duymayayım kokunu,
bir dakika sürdü kanımın seni arzulaması,
beynim unutsa kanım, kanım unutsa canım,canım unutsa elim,elim unutsa burnumda sızlayan o direk var o özlüyor seni...
özlüyorum , yanıyor içim,sadece oturmak bakmak istiyorum sana bir resmin varmı diye düşünüyorum,nereye baksam ordasın, sen nesin nasıl bir şeysin.. çok özledim..çok çok özledim...
beni bul gel beni al nolur,
kalsın herşey arkada
sadece ikimiz ve yeryüzü
al beni nolur
alla pulla ama al
...deniz yok gönlümde, adalar iskelesindeyim......

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...