01 Mart 2012

ADIN BATSIN


ADIN BATSIN
yüreğime bir gül çizdim kanlı yaş ile,
yaktın beni küle döndüm,
dumana döndüm, nasıl edem,
nere gidem dertli baş ile,
bilemedim teli kırık kemana döndüm,  
canım aldın, can evimden vurdun ya sende,
küstüm sana, faydası yok,
geri dönsende sende vefasız çıktın,
sende hayırsız çıktın,
 sende vicdansız çıktın adın batsın.  
zaman ola devran döne sende çekesin,
yitiresin umudunu heder olasın,
aşka düşe kahrolasın,
 candan bıkasın,
ömrün boyu bir kez olsun gülmeyesin  
sen ki beni rezil ettin yedi cihan da yalan oldum,
 talan oldum, senin sayen de sende vefasız çıktın,
sende hayırsız çıktın.
sen de vicdansız çıktın adın batsın....  
beni özlediğinde bir nehir yatağın olsun
kor düşsün dağlarına,
 pınarların kurusun,
hıçkırıklarıma bakıpta ağlıyorum sanma 
baykuşlar ötsün viran olan bağlarında  
sararan yapraklar ayrılsın kuru dalından
hesap sorsun tanrım vicdansız kulundan
hayat damarların kurusun
can pazarından sende
vicdansız adımı anan adın batsın.....  
dağda dört mevsim erimiyen kar var ya
yokluğum öyle eriyip yok olmasın,
sende vefasız çıktın,
sende hayırsız çıktın,
sen de vicdansız çıktın adın batsın...
 ibrahim sadri

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...