23 Şubat 2012

BENİ YENİDEN BÜYÜT ANNE..SESLİ ŞİİR

 BENİ YENİDEN BÜYÜT ANNE..
  ANNEM. "Kocaman oldum bak...Acılarım büyüdü...
Büyüdü dertlerim..hedeflerim çıkmazlarım büyüdü...
Hiç de güzel değilmiş büyümek...
Kimler kırdı kalbimi, Kimler üzdü...
Başa dönebilsem keşke...
Sana emeklesem Sadece..
Yeniden büyüt beni ANNE...
Gözyaşlarım daha fazla süzülmesin yanaklarımdan...
Kalbim daha fazla kırılmasın...ANNEM..  
Hüzünlü giderken ben yanından...
Elvadayı ben mi düşürdüm dudaklarına ?
Ben giderken bir kez olsun DUR demedin..
Gittiği yerde mutlu olur belki diye..
Sessizliğe büründün ....
Hasretlerini içine gömüp söyleyeceklerini söyleyemedin...
Dudaklarımı kapadım sızlayan yüreğimin üzerine..
SUSTUM ANNEM.  
Sadece mutlu olayım diye..
Gözyaşların perçinledi ayrılığı
Acımasızca süzüldü tuz tadında damlalarım...
Yeter isyanlardayım. damlalar dolma artık gözlerime ..
Dolup da taşma..
Taşıp da akma artık...
 Sızlatma yüreğimi yeniden...
ANNEM

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...