08 Şubat 2012

SENSİZİM .!



SENSİZİM .!

Sen,karşımda böyle çaresiz
Öyle yıkılmış bir halde dururken
Sadece hasretin savurdu beni
Bitmiş bir aşkın ipini çektim
Sormadın bana senden sonra neyin var diye
Sen gittiğinde ben bitmiştim
Şimdi ben gittim hayatından
Tüm ölümsüzlükleri sana bırakıyorum
Al onlarıda yanına
ve çık git dünyamdan
Beni merak etmeden git
Elveda demeden
İnan alıştım artık gitmelere ben
Unutma bunada alışırım
Bunuda yenerim ben
Kendimde içimde seni bitiririm
Zamanın bitmek tükenmek bilmeyen yollarında
Ardımda arama artık bendeki beni
Onuda bıraktım ardımda
Artık bende olmucam çünkü
Bir dünya varya insanları bekleyen
Aşklarıyla özleşirler orda sevgileri sonsuz
Bir dünya var ruhumda gitmek yok orda
Aşk var sevgi var kalplerde
Aklında ve hayalinde ne varsa al git
Beni merak etme , her adımımda senden uzağım
Uzaklara gidiyorum
Her adımımda gidiyorum senden
Nerdesin diye sorma bana
Yanlızlık rotam olmuşken
O özlediğim sevgime yolalıyorum
Ama burdada aşk yok,herşey yalan dolan
Dünya var içime gömdüğüm
Gerçek sevgiler var içimde
Aşkı tartmıyan gerçek sevdalar
Ve unutmayacağım da bunları asla
Mehtaba her baktığında, düşün dur şimdi
Ellerim sana uzanndığında yarım kalmıştı
Laik değildin sen bana ve uzaklaştırdın ruhunuda
Tertemiz kalbimdende çık git artık
Ezilen asla ben olmadım ve sen kazanmadın
Mazim karanlıkta değildi benim o besberrak bir suydu ..
Lanet Olsun...
Gürkan BEŞER

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...