22 Şubat 2012

Sensin Benim Hediyem

Sensin Benim Hediyem

  Hediyemi almak istedin bana
Sağ ol canım teşekkür ederim sana
En büyük hediyen sevgindir bana
İşte budur hediyen yetmez mi daha
 Şu dünyada ne hediye ne para
Ne pul, ne mal, ne mülk boşuna
Sevgi ve saygıdır hediyen bana
Yeter bana sevgin içerim kana kana
 Zaten girdin yüreğime kanıma
Akıyor duruyorsun damarımda
Dün gece düşümdeydin yan yana
Aldığın kakaolu dondurmayı bana
Birlikte yedik içimiz yana yana
Yaslamıştım mağrur başımı omzuna
Bakıyorduk kalenin manzarasına
 Sevgimizi kıskanan kutup yıldızına
Selam götür dedik ayrı olanlara
Bakıyordum gözlerine doya doya
Umurumuzda değildi bu dünya
Uyandığımda yine yoktun yanımda
Düş olduğunu anlamıştım o anda
Umarım ki bu yılki yeni yaşında
Kutlarız birlikte oluruz yanında
Paketleriz hediyeni sunarız sana
Doymadan dünyaya girersem mezara
Gelir misin görmeye arada yanıma
Dokunur musun mağrur toprağıma
Dikmezlerse çam ağacını başucuma
Sen dik o zaman hediyen odur bana.
Sabiha Serin Araştırmacı Yazar

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...