16 Şubat 2012

PAYLAŞIMSIZ HAYAT OLMAZ



Ömür dediğin
 Rahimlerde beliren canlanmayla başlayıp doğumla devam edip,
sesinin duyulduğu andan itibaren bütün canlılara sunduğu
PAYLAŞIM
RAHMAN'ların lütüflarındandır.PAYLAŞIMSIZ Hayat olmaz
Sevgini haykır
sevdiklerinize YAKARIŞINIZI duyurun
Meçhul bir zamanda muhakkak
Ve muhakkak cevabını alacaksınız
ALLAH'ın yasasıdır.
Caddelerde rüzgar,
aklımda aşk var.
Gece yarısında eski yağmurlar,
Şarkı söylüyorlar sessiz usulca,
Özlediğim şimdi çok uzaklarda,  
 Deli dolu günler hayat güzeldi
Kahkalarıyla günler geçerdi,
Ellerim uzanmaz dokunamamki
Özlediğim şimdi çok uzaklarda,  
 O da özlüyormuş benim birtaanem
Çok üşüyormuş ben olmayınca
Öyle yazıyor son mektubun da  
O da özlüyormuş benim birtaanem
 Hep ağlıyormuş, ben olmayınca,
Öyle yazıyor, son mektubun da.....
Gecelere kaçıyorum..
boş sokaklara..sarhoş sokaklara...
gizliyorum kendimi...
yokluğun taşıyor gözlerimden....
gözlerim ele veriyor beni..
TÜKENİYORUM......
TÜKENİŞİME DERMAN OL YA RABB'im.....  

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...