22 Şubat 2012

Nerelerdesin


Nerelerdesin

Bak yine eski günlerimden birini yaşıyorum...
Yine sensizim bu gece melek yüzlüm...

Yine sensizim ve acı çekiyorum yüreğimin ışığı...
Ellerin bedenimi okşardı...
Sözlerin yüreğimi ısıtırdı...
Gülüşün kıpır kıpır ederdi içimi...
Ama şimdi yoksun bak yine...
Bensiz oralarda üşüyormusun?
Yada mutlumusun huzurlumusun?
Aklına ben geldiğimde...
gülüp geciyormusun?
Yoksa hasret çekip özlüyormusun?
Bak işte yine yanlızım...
Yine karanlık odamla başbaşayım...
Sen yoksun ve ben yine yalnızım...
Ama bana sen lazımsın...
Ne çok isterdim sana şimdi Aşkım demeyi...
Melek yüzlüm deyip sarılıp hasret gidermeyi...
Göze alıp,yemin ettim seni bir ömür boyu sevmeyi...
Geceleri karanlık oluyorum,kimse beni görmesin diye...
Beni bir tek sen hissedesin diye...
Senin için nelerden vazgeçerdim,hemde seve seve...

Her gece sensizim ben yüreğimim ışığı,gönlümün sultanı  
...
Her gece seni bekliyorum derdimin dermanı...
Nerdesin hadi çıkta gel...
Yaralı yüreğimin tek dermanı...
Bekletme beni bu yanlız gecelerin,

Acımasız dakikalarında
     

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...