22 Şubat 2012

Bu Şiir Gözlerine

Bu Şiir Gözlerine



Bu Şiir Gözlerine
Bu şiir gözlerine yüreğimin kendisi O her bakışta eriyip gittiğim gözlerine Kolay sanmıştım senin için şiir yazmayı Meğer ne kadar da zormuş  Duygularıma yakışır cümleler bulmak Sanki sevginin yeni bir tarifi bu Sevgi her şeyi ve herkese yazabildiğim Senin için yazamamakmış belki de
Bu şiir gözlerine canımın kendisi Karadan ayrılır gibiyiz yaşamlar kol kola Gündüzler bizim ama ah o geceler yok mu? Git gide bir olduğumuzda  Daha yalnız hissetmekteyim kendimi
Bu şiir gözlerine tenimin kendisi Soluksuz, dipsiz mahpuslardaki özgürlük çiçeği gibi açtın O yüzün güneş gibi doğdu ışıksız hücreme Ayağımdaki prangalar nafile, kalbimdeki senin zaptın
Bu şiir gözlerine masumluğumun kendisi Gözlerimi her kapadığımda seni düşlemek Ve de açtığımda hatırlamak seni Sen ılık bir deniz meltemi gibi sarıldığında bedenime  Sokak çocuklarının  Etrafında gülümseyerek ısındıkları teneke ateşleri gibi Sıcak ve hüzünlü…
Bu şiir gözlerine kavgamın kendisi Ağır ve aksak ilerlerken yaşamın merdivenlerinde Hep doğruyu gösteren bir pusula gibi girdin hayatıma Güneşin doğuşunu beklerken  Bir bir dağıtılan sabahlar gibi tedirgin Belki de umutlu ve güvenilir Bu şiir gözlerine sevgimin kendisi  Bu şiir gözlerine
Bu şiir gözlerine yüreğimin kendisi O her bakışta eriyip gittiğim gözlerine Hani gecelere, yollara düşünceler yazarken ayaklarımızla Yan yana ama uzak olduğumuz zamanlara Hani yüreğimi yaslayıp yüreğine Şehrimi izlediğim yağmurun sesine Bu şiir seni bana getiren o hüzünlü geceye Her gidiyorum deyişinde dönüşüne yakarışlar sunduğum  Dua dua anışıma bu yaşlar Sevgi sunduğum ve  Ellerine koyduğum mavi bir taşa bu bakışlar.
Bu şiir gözlerine yüreğimin kendisi Bir bakışına ömrümü verdiğim o buğulu gözlerine Turnaların kanatlarına seninle bıraktım hüzünlerimi İmkânsızlığını unuttum yaşamanın Elimde cam kırıkları vardı ama ben sana can sundum Sardım yaralarımı gecemin yalnızlığına Seni kalabalık yaptım Senden oluşan suretlerle çoğaldım ve Ben gözlerine şiirler yazdım
Bu şiir gözlerine yüreğimin kendisi Hani o her bakışta eriyip gittiğim gözlerine Bilir misin  Ben en çok senin o incecik parmaklarını sevdim Dokunuşunu sessizce hayata  Ben en çok yaşamanı sevdim  Her bakışta sonsuzluğu taşırcasına Söylerdin sen Gel derdin Koşmak düşerdi nasibime Ben en çok her gecenin sonunda sana gelmeyi sevdim
Bu şiir gözlerine yüreğimin kendisi O her bakışta eriyip gittiğim Sevgiyi taşıyan, sevgiye sevdalı gözlerine Yağmurlar yağsa da her gün yüreğime, üşümüyorum seni düşününce Acıkmıyorum, ağlamıyorum… Sen geldin umuda çevrildi bütün sayfalar Sen mavi bir sevdasın can Bu şiir mavi yüreğinden yansıyan nemli gözlerine Hani o her bakışta eriyip gittiğim sevdamın gözlerine 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...